Mercedes-Benz презентував хетчбек А-класу нового покоління


Опубликованно 05.05.2018 00:09

Mercedes-Benz презентував хетчбек А-класу нового покоління

Представлений новий Mercedes-Benz A-Class з кодом W177 і зміненим екстер'єром, розумною інформаційно-розважальною системою і повністю преобразившимся салоном.

Бестселер бренду додав у габаритах і став повноцінним хетчбеком. Четверте покоління A-Class стало на 127 мм довше (4419 мм), на 14 мм ширше і на 7 мм вище. Колісна база збільшилася на 30 мм (2729 мм), двері стали ширше, а колісні арки крупніше. Розмір колісних дисків збільшився на дюйм і тепер на автомобіль встановлюються диски розмірністю від 16 до 19 дюймів. Об'єм багажного відділення збільшився на 29 л, з 341 до 370 к. За рахунок максимально плоского днища і більш ретельно ущільнених зазорів передка коефіцієнт аеродинамічного опору зменшився до 0.25 (у попереднього покоління - 0.27).

Зберігши фірмовий силует, хетчбек повністю змінилося. Новий стиль A-Class в компанії називають «Hot and cool». Передньою частиною з похилим капотом і новими денними ліхтарями він став більше схожий на новий седан CLS. Лінії силуету стали більш плавними, з'явилися двосекційні ліхтарі, ширше стали двері, а бічні дзеркала стоять на ніжках. У базовій версії оптика галогенна, в якості опції пропонується світлодіодна, включаючи матричну (18 діодів в кожній фарі).

В основі моделі лежить модернізована платформа MFA. Маса кузова залишилася на рівні попереднього покоління. В силовій структурі більше високоміцних сталей, що дозволило збільшити жорсткість кузова. Для зниження шуму і вібрації розробники посилили стійки і моторний щит, в конструкції якого тепер є пластик, модернізовані панелі підлоги, у ніші та порожнини додали більшу кількість звукопоглинальних матеріалів.

У нового A-Class повністю переналаштоване шасі. Але якщо старші моделі зберегли багаторичажка, то у малопотужних на задній осі встановлена звичайна напівзалежна балка. Як і раніше клієнти зможуть вибирати між базовим і заниженими варіантом. За доплату автомобіль укомплектують адаптивними амортизаторами. У повнопривідної трансмісії електрогідравлічний механізм включення муфти підключення задньої осі замінений на електричний.

Але найбільш революційні зміни відбулися в салоні. Він став просторіше і повністю позбавився від аналогових приладів. Тепер це тільки дисплеї, що відрізняються діагоналлю і дозволом. У базовій версії їх два і обидва з діагоналлю 7 дюймів, в середній - 7 - й 10.25-дюймовий, в топової - два 10-дюймових (один - сенсорний).

Передня панель стала більш округлої та двоповерховою. На місці приладової панелі знайомий планшет, але без козирка. Змінилися і всі інші елементи: іншої форми підрульові важелі, новий тачпад, блок климант-контролю, джойстики налаштування крісел.

У підсвічування салону тепер 64 відтінку (було 12). Встановлено 10 різних варіантів підсвічування. Підсвічуються також запозичені у купе E-Class повітроводи вентиляції. Більше різних ніш для дрібниць, на дверях з'явилися незвичайної форми поручні і кишені. У числі опцій спортивні та мультиконтурні сидіння з вентиляцією і масажем, а також проекційний дисплей. Але головна особливість інтер'єру - новий інтерфейс мультимедійної системи MBUX, пропонує власнику дії, грунтуючись на його перевагах. Центральний дисплей мультимедійної системи став сенсорним. Передбачено також просунуте голосове керування, яка активується фразою «Hey, Mercedes».

Навігаційна система автомобіля використовує карти Here та доповнену реальність (картинка з передньої відеокамери накладає на зображення, наприклад, номери будинків).

У новій моторній лінійці чотирициліндрові двигуни: 1.4 2.0-літрові бензинові в A200 і A250, і 1.5-літровий «дизель» в A180d. На старті продажів будуть доступні A200 і A180d, A250 з'явиться в лінійці влітку, а до кінця року ще кілька силових агрегатів. Всі бензинові двигуни отримали сажовий фільтр.

Базовим буде 1.4-літровий чотирициліндровий мотор з двома циліндрами, що відключається, розроблений у співпраці з Renault. На початковому етапі мотори будуть поєднуватися 7-ступінчастим «роботом» з двома зчепленнями. Пізніше з'явиться механічна коробка передач. Для деяких версій буде доступна система повного приводу. В якості опції пропонується система Dynamic Select з чотирма режимами двигуна, підвіски, трансмісії і рульового управління.

Розширено і набір систем допомоги водієві. Вони повністю перенесені з S-Class. У списку адаптивний круїз-контроль з функцією підрулення, що працює на швидкостях від 0 до 210 км/год. Крім того, автомобіль автоматично стартує в пробці навіть після 30-секундної зупинки, а на швидкості до 130 км/год система може працювати, навіть якщо не бачить ліній розмітки. При активованому круїз-контроль автомобіль сам регулює швидкість за даними навігації. У салоні максимальна кількість подушок безпеки - дев'ять, включаючи колінну для водія.

Продажі Mercedes-Benz A-Class четвертого покоління в Україні почнуться в травні.


banner14

Категория: Авто