Audi хоче відродити бренд Horch


Опубликованно 04.12.2018 20:50

Audi хоче відродити бренд Horch

Компанія Audi планує відродити бренд Horch для топ-версії седана A8. Седани з шильдиком відродженого суббренду з'являться в оновленому сімействі Audi A8 через два-три роки.

За інформацією Automotive News, від звичайних седанів топ-версія Audi-Horch буде відрізнятися особливо розкішною обробкою, оригінальним декором і колісними дисками. Такі автомобілі зможуть скласти конкуренцію моделям Mercedes-Maybach S-класу, але колісну базу моделі збільшувати не планують. За попередньою інформацією, моторну гамму седанів складуть тільки найбільш потужні мотори V8 і W12.

Німецька марка Horch існувала з 1904 по 1942 рік. Особливо популярними автомобілі бренду були в 1920-х і 1930-х роках. У 1932 році Horch, Audi, DKW і Wanderer створили концерн Auto Union AG, логотипом якого стали чотири кільця, що прикрашає всі сучасні моделі Audi. У 1940 році випуск розкішних автомобілів значно скоротився, але після війни бренд Horch був відроджений у Східній Німеччині. У 1955-1958 роках на заводі компанії в Цвіккау випускали легкові автомобілі Horch P240, але після того, як концерн Auto Union придбала фірма Daimler-Benz, від використання історичного імені довелося відмовитися.

В тій чи іншій мірі відродити ім'я Horch компанія Audi намагалася протягом двох останніх десятиріч, але ні один з дизайнерських проектів так і не отримав серійного продовження. У той же час виділяти Horch в окремий повноцінний бренд з власними моделями в компанії не збираються.


banner14

Категория: Авто