Дослідження: українські водії обирають АЗС


Опубликованно 12.12.2019 08:00

Дослідження: українські водії обирають АЗС

Українці воліють користуватися послугами однієї мережі заправних станцій, а при виборі АЗС керуються якістю палива і рівнем сервісу.

Міжнародна компанія 4Service Group провела масштабне дослідження серед автовласників в Україні. В онлайн-опитуванні взяли участь автомобілісти різного віку та соціального статусу з усіх регіонів. Основною метою дослідження було виявлення головних критеріїв вибору АЗС.

При складанні портрету середньостатистичного українського водія дослідники 4Service Group керувалися такими критеріями, як рік випуску автомобіля, тип двигуна і середній пробіг за тиждень.

72% респондентів їздять на автомобілях 2006-2010 роки випуску і лише 6% - на моделях, випущених після 2016 року. Недорогими автомобілями, до яких дослідники віднесли марки ВАЗ, ЗАЗ, «Москвич» і Daewoo, користуються 22% респондентів.

Більша частина учасників онлайн опитування володіє бензиновими автомобілями - 45%, на автомобілі з ГБО їздять 30% опитаних, а на дизельних - 25%. Середній пробіг за тиждень становить 100-500 км

 

Портрет українського водія

1

2

3

 

Середньостатистичний український автовласник - чоловік старше 26 років, у шлюбі, який самостійно приймає рішення про місце заправки. У 56% з них є діти. Жінок-водіїв поки що лише 25%, але з кожним роком вони все активніше беруть участь у дорожньому русі та впливають на розвиток сервісу на автозаправних станціях країни.

Як з'ясувалося в ході опитування, 55% водіїв заправляються 1 раз в тиждень і частіше, третина з них - до повного бака. При цьому 42% завжди заправляються в межах міста.

Найбільшою популярністю у респондентів користуються АЗС OKKO, WOG і БРСМ НАФТА. Основними критеріями вибору опитані водії назвали довіру до мережі, рівень сервісу та облаштування АЗС, якість палива і чесність персоналу. Більшість упевнена, що таким критеріям відповідають брендовані АЗС. Як зазначили респонденти, вони намагаються уникати заправних комплексів без назви і не ризикують купувати пальне з «бочок» у приватних продавців палива.

 

Вибір АЗС

1

2

3

 

Ще один визначальний фактор при виборі АЗС - асортимент супутніх товарів та можливість перекусити. 74% опитаних людей регулярно купують їжу і їдять на АЗС, при цьому час очікування не повинно перевищувати 15 хвилин. Найбільш затребуваними продуктовими категоріями на АЗС є чай, кава, соки і хот-доги, серед супутніх товарів - алкоголь (42%), сигарети (30%) і автопринадлежности (24%).

Важливою для автовласників виявилося і розсилка інформації. Найбільше цікавлять різні акції і знижки, а також пропозиції за програмою лояльності. Інформаційні повідомлення від АЗС регулярно отримують 71% автовласників. Особливу увагу залучають клієнтів пропозиції по програмі лояльності (87%).

 

Критерії вибору АЗС

1

2

3

4

5

 

Що стосується рівня сервісу, то всі учасники опитування зійшлися на тому, що керівники автозаправних мереж повинні звернути увагу на швидкість обслуговування. На думку респондентів, касири і оператори працюють не досить швидко і не досить ввічливо обслуговують клієнтів. Більшість споживачів не проти додаткового сервісу у вигляді підкачки коліс (72%) або миття лобового скла (65%), при цьому 36% опитаних вважають, що надавати такі послуги, потрібно не питаючи згоди.

Анонімний онлайн опитування, в якому взяли участь 1024 автомобіліста, які проживають в різних містах України, проводився 15-20 травня 2019 року. Їм було запропоновано відповісти на питання, виставляючи оцінки за п'ятибальною шкалою.


banner14

Категория: Авто