Volkswagen і Audi змінили логотипи через коронавіруса
Опубликованно 12.04.2020 02:00
Компанії Volkswagen і Audi вирішили використовувати свої логотипи в якості соціальної реклами.
У мережі з'явилися відеоролики з зміненими логотипами Volkswagen і Audi. Розділивши елементи своїх емблем, німецькі марки вирішили нагадати про необхідність і важливість дистанціювання в період пандемії. Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) вважає, що дотримання дистанції не менше одного метра сприяє уповільненню розповсюдження COVID-19.
«У Volkswagen ми традиційно стоїмо разом у всіх кризах і підтримуємо один одного. Ми переконані, що разом ми знайдемо нові шляхи і рішення, які дозволять нам подолати цю кризу. Зараз особливо важливо, щоб ми дотримувалися правил поведінки і гігієни з великою дисципліною. Залишайтесь у безпеці - дотримуйтесь дистанцію!», - йдеться в повідомленні Volkswagen.
«Залишайтеся вдома, дотримуйтесь дистанцію, будьте здорові і підтримуйте один одного у всьому», - заявили в прес-службі Audi.
Раніше, щоб не допустити поширення COVID-19, ряд світових автовиробників зупинили свої заводи в Європі. В числі закритих на карантин виявився єдиний завод Lamborghini в Сант-Агата-Болоньєзе (Італія), автоскладальне підприємство Ford у Валенсії (Іспанія), сім європейський заводів Toyota, заводи Porsche в Цуффенхаузене та Лейпцигу (Німеччина), заводи BMW, Rolls-Royce і Mini, а також заводи ?koda в Млада-Болеславі, Квасинах і Врхлабі.
Водночас корпорація Ford планує налагодити виробництво респіраторів, захисних масок та апаратів штучної вентиляції легенів на своїх заводах у Північній Америці, щоб допомогти медикам і постраждалим від COVID-19 боротися з хворобою.
Категория: Авто