Maserati розробила новий двигун
Опубликованно 06.07.2020 12:00
Новий шестициліндровий агрегат — перший двигун, розроблений компанією Maserati за останні 18 років.
Першим новий фірмовий двигун під назвою Nettuno отримає поки ще непредставленный середньомоторний суперкар Maserati MC20. Його розробкою займалися фахівці власного технічного центру компанії.
3.0-літрова V-подібна «шістка» отримала блок з 90-градусним розвалом, комбінований уприскування палива і систему мастила з сухим картером. Особливість агрегату Maserati - розташування турбокомпресорів. У Nettuno вони встановлені з боків, а не в блоці розвалу. Плюс до цього, агрегат має короткохідну конфігурацію: діаметр циліндра - 88 мм, хід поршня - 82 мм. Система запалювання «шестірки» з двома свічками на циліндр. Електрод свічки встановлений не в основній камері згоряння, а в спеціальній предкамере, що дозволяє забезпечувати краще займання. Завдяки цими конструктивним особливостям мотористам Maserati вдалося добитися віддачі в 630 л. с. при 7500 об/хв Максимальний крутний момент - 730 Нм доступний в діапазоні від 3000 до 5500 об/хв.
Серійне виробництво двигунів Nettuno налагодять на заводі Maserati в Модені. Поява нового агрегату ще раз доводить, що компанія не має наміру відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння, хоча перші гібриди з логотипом Maserati з'явиться в найближчому майбутньому. Пізніше до них приєднаються моделі з повністю електричними силовими установками.
Суперкар Maserati MC20 італійці присвятили легендарному британському гонщикові серу Стерлінгу Моссу. Дебютний показ новинки марка провела в день гонщика на Гран-прі Монако 13 травня 1956 року: будучи за кермом Maserati 250F він лідирував в гонці з першого до сотого кола. Дизайн середньомоторного спорткара MC20 запозичений у класичного Maserati Eldorado, який Мосс пілотував під час свого дебюту в Монці в 1958 році. На честь легендарного гонщика кузов прототипу прикрасили його ж автографами, на даху красується яскраво-червоний тризуб Maserati.
Категория: Авто