Нове покоління Audi A7 Sportback офіційно розсекретили
Опубликованно 22.11.2017 00:47
Німці представили новий ліфтбек Audi A7 Sportback, який побудований на одній з флагманським седаном A8 платформі і розділяє з ним безліч компонентів.
Зовнішність нвоой Audi A7 спереду виражається в однорамной радіаторних гратах, стріловидної головній оптиці і великих повітрозабірниках, а роль задніх ліхтарів виконує суцільна світлодіодна планка. При цьому “Ссемерке“ вдалося зберегти характерні риси попереднього покоління – похилий дах у поєднанні з звужується задньою частиною, короткі звиси, довгий капот і “м'язисті“ задні крила.
Audi R8 розігнали до 394 км/год
Довжина автомобіля складає 4 969 мм, ширина – 1 908 мм, висота – 1 422 мм, а розмір колісної бази дорівнює 2 926 мм. в порівнянні з попередником, довжина зменшилася на 5 мм, ширина — на 3 мм, висота зросла на 2 мм, а колісна база розтягнулася на 12 мм. В області ніг задніх пасажирів стало просторіше на 21 мм.
У Audi A7 Sportback двоважільна передня підвіска і п'ятиважельна задня. Підвіска доступна в чотирьох версіях – базова зі сталевими пружинами, спортивна із заниженим на 10 мм кліренсом, пневматична з системою вирівнювання кузова і пневматична з адаптивними амортизаторами, а також є активний задній диференціал.
У стандартне оснащення входить система адаптивного рульового управління, а за додаткову плату доступний полноуправляемое шасі. На невеликих швидкостях передні і задні колеса повертаються в різні сторони (задні – до 5 градусів), що дозволило зменшити діаметр розвороту на 1,1 метра. Якщо швидкість автомобіля перевищує 60 км/год, то задні колеса повертаються в одну з передніми бік.
Поки в розпорядженні A7 Sportback один мотор – бензинова турбошестерка TFSI об'ємом 3,0 літра з віддачею 340 л. с. і 500 Нм. Двигун поєднується з 7-ступінчастою преселективною коробкою передач S tronic. У такій конфігурації повнопривідний хетчбек з системою quattro ultra здатний набирати першу сотню за 5,3 секунди.
Хто кого: Mercedes E63 AMG vs BMW M5 vs Audi RS7
Також A7 Sportback отримав “м'яку“ гібридну систему, в комплект якої входить стартер-генератор, 48-вольтова мережу і невелика літій-іонна батарея. Автомобіль здатний на швидкості 55-160 км/год заглушити мотор і рухатися “накатом“, в результаті чого економія палива на 100 км пробігу досягає 0,7 літра.
Дизайн салону Audi A7 Sportback здебільшого повторює флагманський A8. Є два тачскрина – верхній для управління інформаційно-розважальною системою, а нижній для управління кліматом і іншими функціями автомобіля, включаючи навігацію.
Приладова панель доступна в єдиному варіанті – цифровому діагоналлю 12,3 дюйма. Опціонально пропонується проекційний дисплей і тачскрін для управління світлом. Новий A7 вміє сприймати команди на слух, причому вимовлені у вільній формі, наприклад, “поїхали додому“ або “зроби прохолодніше“» і т. п.
З'явилася фотографія інтер'єру нового позашляховика Audi
У плані автономності, ситуація аналогічна A8 – є кнопка AI, що відповідає за активацію автопілота, що працює на швидкості до 60 км/ч, але вона поки що нічого не містить. Система очікує нових законів, які легалізують роботу автономного режиму. Поки A7 Sportback може самостійно паркуватися і виїжджати з гаража – ці функції можна активувати з додатка, встановленого на смартфоні. Автомобіль також вміє сам рухатися в межах смуги, завдяки інтелектуальному круїз-контролю. Робота всіх перерахованих вище систем і функцій забезпечується п'ятьма радарами і такою ж кількістю камер, 12 ультразвуковими датчиками і лидаром.
Збірка нового Audi A7 Sportback буде налагоджено на потужностях марки в Неккарзульме. Старт продажів новинки в Німеччині запланований на кінець лютого 2018 року. Стартова ціна моделі 55 TFSI quattro S tronic складе 67 800 євро.
Категория: Авто