Як їздити в дощ: 10 головних правил


Опубликованно 23.11.2017 01:13

Як їздити в дощ: 10 головних правил

В Україні почалися затяжні дощі, місцями зі снігом. Про те, як керувати машиною на мокрій дорозі і перебудувати стиль водіння в таких умовах, пише на Facebook автогонщик Олексій Мочанов. Прочитайте ці правила та будьте максимально обережні на дорогах.

1) Шини мають бути зимовими. Наприклад, в Угорщину та Словаччину з 1 листопада просто не пускають на зимовій гумі. При цьому їздити в Європу можна тільки на фрикційних шинах (без шипів). В Україні шипи можна.

2) Акумулятор і генератор на автомобілі повинен бути новим або хоча б обслужених. Рідина в омивачі повинна бути вже не літня. Так як вночі може бути мінусова температура, і рідина в бачку або трубках примерзне.

3) В таку погоду бажано обов'язково їздити завжди виключно з ближнім світлом фар (не на габаритах, противотуманки – тільки в туман).

4) У кого є кондиціонер – завжди включайте його. Так буде відбуватися осушення салону від зайвої вологи. У кого є клімат-контроль – встановіть комфортну для вас температуру, але не вимикайте кондиціонер. Щоб вікна не запітніли: коли залишаєте на ніч машину – просто зайдіть на пару хвилин двері або вікно перед тим, як закрити і піти додому. Дайте температурі на вулиці і в салоні вирівнятися. Вранці включайте кондиціонер на гарячу подачу – і на скло. На деяких машинах піктограма "лобове скло" і передбачає кондиціонер з гарячим повітрям.

5) Перевірити і при необхідності змініть гумки на двірниках або ж двірники цілком. В наших умовах вони рідко ходять більше двох сезонів.

6) Завжди возите з собою в машині паперові рушники – щоб протерти дзеркала, бокові стекла і фари з габаритами.

7) Дуже важливо приділити увагу одязі. Незалежно від того, працюєте ви в офісі в піджаку та краватці або геологом в водолазці з високим горлом – в машині свої правила. Не використовуйте під час водіння те, що "перекриває кисень" і подачу крові до голови. Сорочка з розстебнутою ґудзиком, без краватки, модний шарф або теплий – все це треба відкласти до зупинки, блискавку під горло не затягувати. Якщо на вас тепла куртка або шуба, дублянка – знімайте і вішайте ззаду.

8) Якщо є темне тонування на передніх водійському і пасажирському скло – краще її видалити – дуже великий ризик щось не помітити через неї, особливо ввечері і в мокру погоду.

9) Машину не прогрівати. Ніколи. Максимум 1-2 хвилини. За ніч машина остигає вся, а прогріваєте ви тільки мотор. Сів, завів, поїхав. Нешвидко, потроху. Це повинно стати звичкою.

10) Під час їзди пам'ятайте, що восени реакції водія трохи притупляються – одяг, погода, дорожнє покриття, настрій не сприяють відпалу. Гальмівний шлях збільшується, тому що холодно і слизько. Траєкторія руху змінюється, машина не так охоче їде за кермом, як по сухому асфальту влітку. Всі маневри здійснюйте заздалегідь і без різких рухів. Особливо обережно заїжджайте з ранку і ночами на мости.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як розпізнати автомобіль, який побував в ДТП.


banner14

Категория: Авто