Як вибрати двірники на зиму
Опубликованно 25.01.2018 00:58
Підготовка до зими не обмежується зміною гуми і переходу на незамерзаючу рідину для омивача. До осінньо-зимового періоду необхідно перевірити ряд систем автомобіля, а також оглянути стан склоочисників. Справно працюють двірники – запорука гарної оглядовості, а отже і безпеки.
Існує думка, що двірники можна умовно поділити на літні та зимові. Насправді справжніх літніх склоочисників не існує, будь-яка щітка є всесезонної і теоретично може служити цілий рік. Інша справа, що, наприклад, у каркасних двірників можуть замерзнути і заклинити шарніри.
Взагалі, каркасні двірники поступово відходять і поступаються дорогою безкаркасним. У багатьох сучасних автомобілях передбачено кріплення виключно під безкаркасні склоочисники.
У всіх всесезонних двірників слабке місце – гумка. Для відведення води там передбачені жолобки, які взимку потрапляють сніг і волога. Результат – втрата еластичності і погіршення очищення скла.
У зимових склоочисників щітки покриті найтоншим шаром тефлону. Цей матеріал є водовідштовхувальним, а значить на гумці не намерзає лід. До того ж, зимові двірники виконані з міцного пластику, адже деколи їм доводиться мати справу з великими обсягами снігу на склі.
І наостанок: краще замінити щітки склоочисника, а не намагатися відновити їх з допомогою спеціальних засобів. Ця процедура навряд чи увінчається успіхом. Тим більше, що щітки – це, по суті, расходник. В ідеалі міняти двірники в наших краях необхідно два рази на рік – у березні та вересні. Взимку гумка страждає від низьких температур, льоду і «незамерзайки», а влітку пересихає від спеки.
Категория: Авто