Підсумки року на б/у авторинку: Ланос вперше програв Пасату
Опубликованно 27.03.2018 19:07
За підсумками 2017 року в Україну привезли 85 267 старих легкових автомобілів, що майже в три рази більше, ніж роком раніше. У той же час, на ринку внутрішніх перепродажів старих авто зафіксована стагнація, а в багатьох сегментах навіть спад.
Про це свідчить аналітика AUTO-Consulting.
Зокрема, за минулий рік імпорт уживаних авто легкого комерційного транспорту (LCV) зріс на 30% і досяг показника 26 241 шт. В той же час, число перепродажів автомобілів LCV за 2017 рік скоротилося на 4%.
Аналітики відзначають, що в 2017 році вперше за багато років була зафіксована ситуація, коли імпорт вживаного автотранспорту (легкові і LCV) практично наздогнав продажі нових автомобілів (80271 легковиків + 7363 комерційних).
Великий потік імпорту вживаного вже почав викликати складнощі з реалізацією автомобілів на внутрішньому ринку. Так, у цілого ряду марок імпорт відносно “свіжих“ б/у авто вже переважає над продажами бренду з існуючого парку авто в Україні. Поки, цей тренд торкнулася не всіх, але в останні місяці вже багато власники мали проблеми з продажем своїх машин в Україні.
Таким чином, завезення автомобілів з-за кордону значно гальмує перепродаж аналогічних авто. Іноді господарям доводиться демпінгувати.
За даними AUTO-Consulting, Lanos вже втратив позицію самого авто, що продається на вторинному ринку в Україні і за підсумками 2017 року змістився на друге місце. А самим продаваним став VW Passat, притому 4899 таких авто було імпортовано, а 9683 шт реалізовано з існуючого в Україні автопарку.
Третє місце за популярністю на “вторинці“ зайняла Skoda Octavia. Хороший зростання показав Renault Megane, який потіснив по популярності Chevrolet Aveo і зайняв 8 місце.
Нагадаємо, у 2017-му ЗАЗ " припинив виробництво Ланосів.
Категория: Авто