Хетчбек Hyundai i20 оновився для Європи
Опубликованно 09.05.2018 01:03
Hyundai розкрила оновлений хетчбек i20 в європейській специфікації. Разом з корекцією зовнішності п'ятидверка позбулася дизельних моторів і отримала додаткові опції.
Після оновлення у «європейської пятидверки» з'явилася «каскадна» радіаторна решітка, три додаткових кольори в кузовний панелі, контрастна дах і два варіанти нових колісних дисків діаметром 15 і 16 дюймів. Попрацювали дизайнери і над бамперами і якщо передній просто перекроїли, то з заднього зникло місце для встановлення номерного знака. Тепер він розміщений на двері багажного відділення.
Оновлення салону не настільки істотні: нова мультимедійна система з семидюймовим дисплеєм і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto і можливість урізноманітнити інтер'єр декоративними вставками червоного або синього кольору.
Після оновлення в списку стандартного оснащення у Hyundai i20 вперше з'явилася система Start/Stop (у корейців вона називається ISG (Idle Stop and Go). Порадує хетчбек і новітнім комплексом безпеки Hyundai SmartSense, що включає системи автоматичного управління дальнім світлом фар, спостереження за фізичним станом водія, автоматичного гальмування, контролю розмітки та утримання в смузі руху.
Але є і «втрати». З моторної гами хетчбека зникли дизельні агрегати 1.1 (75 л. с.) і 1.4 (90 сил). Тепер європейці зможуть вибирати з трьох бензинових моторів: 1.0-літрового наддувного T-GDI (100 і 120 л. с.) і «атмосферником» 1.2 (75, 84 к. с.) і 1.4 (100 к. с.). Турбодвигун тепер працює в парі з семидиапазонным «роботом» з двома зчепленнями, який прийшов на зміну чотиришвидкісною автоматичною коробці передач. Інші поєднуються з п'яти - або шестиступінчастою «механікою».
Категория: Авто