Ferrari запатентувала новий двигун
Опубликованно 05.08.2018 18:48
Інженери Ferrari розробили новий рядний чотирициліндровий двигун з турбонагнітачем і електроприводом. Патентна заявка зареєстрована компанією в Європейському патентному відомстві.
Згідно патенту двигун оснащений спеціальною турбіною. Врізана у вихлопний канал, вона приводиться в дію вихлопними газами, а вироблена таким чином електрична енергія накопичується і зберігається в акумуляторі. Накопичений заряд використовується як для привода тягового електродвигуна, так і для живлення электрокомпрессора, що подає повітря в мотор.
З допомогою електричного наддуву розробники планують позбутися турбозадержек і забезпечити необхідний звук мотору. Тональність вихлопу будуть регулювати за рахунок плавної зміни навантаження генератора. У компанії говорять, що при правильному налаштуванні, тональність вихлопу можна змінювати в широкому діапазоні. Завдяки акумулятору продуктивність двигуна буде залишатися на належному рівні навіть якщо електронний блок управління сповільнить турбіну, щоб досягти бажаного звуку вихлопу.
Про перспективи патенту та плани по серійному використанню нового мотора, в компанії умовчують. На свої дорожні моделі Ferrari встановлює виключно мотори V8 і V12. Чотирициліндрові двигуни об'ємом від 2.0 до 3.4 літра використовувалися на деяких гоночних болідах марки в п'ятдесятих роках. З чуток, новий мотор може отримати молодша модель Ferrari Dino, відродження якої обговорюється вже не перший рік. Але є й інша версія. Передбачається, що агрегат розроблений для Maserati або Alfa Romeo.
Категория: Авто