Forbes назвав найдорожчі автомобільні бренди
Опубликованно 06.09.2018 01:06
Журнал Forbes опублікував щорічний рейтинг найдорожчих світових брендів. Як і рік тому лідером серед автомобілебудівників стала Toyota. За оцінкою видання, вартість марки виросла з 42,1 до 44.7 мільярда доларів.
У загальний рейтинг потрапило дванадцять автомобільних марок і лише одна з них показала негативну динаміку. Це Hyundai, вартість якої в порівнянні з минулим роком впала на 2%. Найбільше зростання продемонстрував Mercedes-Benz - 18%. За оцінками Forbes, зараз німецька марка коштує $34.4 млрд. доларів проти $26 млрд. роком раніше.
Найдорожчі автомобільні бренди світу за версією Forbes: Місце у загальному рейтингу) Бренд Оцінна вартість, млрд дол. 1 (9) Toyota 44.7 2 (13) Mercedes-Benz 34.4 3 (20) BMW 31.4 4 (24) Honda 25.5 5 (37) Audi 14.8 6 (42) Ford 14.1 7 (56) Chevrolet 11.5 8 (58) Porsche 11 9 (69) Lexus 9.5 10 (70) Nissan 9.4 11 (75) Hyundai 8.7 12 (90) Volkswagen 7.9
Оцінюючи вартість брендів, Forbes враховує не тільки їх прибуток за останні три роки, але і вплив на галузь в цілому. В цьому році було оцінено понад 200 світових марок, присутніх на американському ринку. Саме тому в рейтингу не виявилося китайських автомобільних брендів.
Перше місце у загальному рейтингу журналу, як і раніше займає Apple. Її вартість оцінена в $182.8 млрд. Річний приріст склав $28.7 млрд. До п'ятірки лідерів також увійшли Google ($132.1 млрд.), Microsoft ($104.9 млрд.), Facebook ($94.8 млрд.) і Amazon ($70.9 млрд.). Лідер автомобільного рейтингу - Toyota - займає дев'яту позицію, між студією Disney ($47.5 млрд.) та фірмою AT&T ($41.9 млрд.).
Категория: Авто