Mazda6: більше ніяких таємниць
Опубликованно 15.10.2018 16:04
У Києві презентували модернізований "шістку" у версіях седан і універсал
Придивіться уважно. Так, це з голочки нова «шістка», апгрейд третьої генерації. Зазвичай фейсліфтінг - це чисто косметичні правки: нова пластика капота, перемальовані бампери - те, що освіжає обличчя, але не вимагає великих витрат на нові штампи. У нашому ж випадку все інакше: main inside, як кажуть на батьківщині Шекспіра. Але Mazda привчила нас до того, що в цьому театрі грає за своїми правилами.
Найпростіше нову «шістку» відрізнити від нової ще більш сузившемуся прищуру світлодіодних фар (в топі - адаптивних), противотумки тепер згруповані в одному блоці з ближнім і дальнім світлом, зів решітки радіатора більш окреслений, перемальовані форма повітрозабірника. Покращена аеродинаміка - цілком і повністю заслуга активних жалюзі радіатора, які відкриваються тільки в режимі форсажу. Найцікавіше, що виглядай модель тепер не стільки свіже, скільки "дорожче". Ще одна заявка на преміум, як у випадку з флагманським СХ-9?
Судячи по моторам - ні, до України не доплив новенький турбований 2,5-літровий мотор (254 к.с. і 420 Нм) від СХ-9. Спасибі нашому нерозторопному экозаконодательству, "втратив" перехідну сходинку перед Євро-6. Дизельними моторами імпортер так само склади затарювати не буде, але їх хоча б можна можна замовити.
Отже, у нас неофіт буде доступний з парою атмосферних «четвірок» Skyactiv-G 2.0 (165 л. с., 213 Нм) і Skyactiv-G 2.5. Причому у першої з них нові поршні, поршневі кільця, впускні канали і форсунки, у другий - система відключення двох крайніх циліндрів при низьких навантаженнях. Більш потужної версії покладений тільки «автомат» (тепер він з маятниковим демпфером крутильних коливань), в той час як G 2.0 2 може комплектуватися і 6-ступінчастою механікою.
Універсал, зовні вийшов ще більш завершеним, може бути тільки 2-літровим і оснащуватися обома КПП.
Інновації в шасі націлені на взаємовиключні характеристики: збільшити плавність ходу, не втративши у фірмовій керованості. Грунтовно перекалибрована геометрія підвіски: спереду нові поворотні кулаки, амортизатори і буфера відбою, ззаду посилені кріплення поздовжніх важелів, а нижні поперечні важелі розташовані під меншим кутом. Заради більш нейтрального характеру поворотності рульове управління стало менш гострим.
Змінився і сам остов кузова: завдяки додатковим розпірок і підсилювачів зросла жорсткість на кручення. Плюс проведена робота над помилками в області акустичного комфорту: щоб уникнути утворення щілин звукоізолюючі мати тепер накладаються внапуск, причому їх товщина на підлозі і задніх арках збільшена.
Якщо зовні «шістка» змінилася лише трохи, то всередині - більш ніж. Тепер у неї більш лаконічна передня панель з 8-дюймовим дисплеєм (нарешті-то з Apple Car Play і Android Auto) і інструментарій без «колодязів», який можна замінити віртуальним. Передні крісла стали більш вмісткі ніж і гостеприимней - нова набивання, новий профіль плюс з'явилася вентиляція.
У топ-версії салон оброблений матовим японським ясенем, найтоншої полуанилиновой шкірою nappa плюс замшевими вставками на передній панелі і дверях. Звичайно, вони рано чи пізно "затрутся" - але в цій підкресленою непрактичності і полягає відчуття розкоші.
Ціни на седани Mazda6 в тис. грн.
Комплектація
Мотор
КПП
Ціна
Touring
2.0
6МТ
716,6
Touring
2.0
6АТ
757,6
Touring
2.5
6АТ
809,9
Style+
2.5
6АТ
870,3
Premium
2.5
6АТ
952,3
Top
2.5
6АТ
1,034
Ціни на універсали Mazda6 в тис. грн.
Touring
2.0
6МТ
798,6
Touring
2.0
6АТ
819,1
Категория: Авто