Volkswagen розповів подробиці про серійному варіанті платформи MEB
Опубликованно 18.11.2018 14:45
Компанія Volkswagen представила серійну версію модульної платформи Modulare E-Antriebs-Baukasten (MEB) для електрокарів. Презентація «візки» відбулася в Скляній мануфактурі в Дрездені.
Концепт універсальної мобільної платформи був вперше показаний в 2016 році разом з шоу-каром Volkswagen Budd-e на виставці CES в Лас-Вегасі в січні 2016 року. Зараз представникам ЗМІ показали остаточну версію MEB, яку планують використовувати в моделях різних класів та розмірів.
Платформа MEB являє собою центральний блок плоскої тягової батареї, обрамлений підрамниками з приводними модулями і допоміжними системами. У неї закладена бездротова зарядка тягової батареї, а також можливість установки батарей різної ємності і різних за характеристиками електромоторів.
У Volkswagen обіцяють, що зарядити батарею до 80% ємності від швидкісний зарядної станції постійним струмом можна буде за 30 хвилин. Від фірмової домашньої зарядки Volkswagen Wallbox потужністю 11 кВт батарею можна буде зарядити за 4-6 годин. В залежності від ємності батареї запас ходу електрокарів марки складе 330 - 640 км
Відомо, що MEB ляже в основу декількох електричних моделей Volkswagen з сімейства I. D. і першим буде хетчбек I. D., побудований на базі однойменного концепту, представленого восени 2016 року на автосалоні в Парижі.
Планується, що до 2020 року річний обсяг виробництва I. D.-моделей досягне 550 тисяч. Всього ж до кінця 2022 року концерн планує випускати на платформі MEB 27 моделей під чотирма брендами. Інвестиції у модернізацію виробництва складуть шість мільярдів євро.
Категория: Авто