На автосалоні в Лос-Анджелесі не буде автомобілів Volvo
Опубликованно 27.11.2018 06:25
Volvo вперше виступить на автосалоні в Лос-Анджелесі без автомобілів. Натомість шведи продемонструють своє бачення майбутньої мобільності.
Стенд Volvo на автошоу прикрасить інсталяція з написом «Це не автомобіль». У компанії вважають, що сприйняття бренду споживачами «сьогодні важливіше, ніж хром, шкіра або кінські сили».
«Замість презентації концептуального автомобіля ми поговоримо про саму концепцію автомобіля. Ми не отримаємо нагороду за кращу машину на шоу, але нам це на руку. Тому що це не автошоу», - прокоментував це рішення Мартен Левенстам, старший віце-президент по стратегії розвитку продукту Volvo.
«Наша галузь змінюється. Замість того, щоб будувати і продавати автомобілі, ми надамо нашим клієнтам свободу рухатися індивідуально, стійко і безпечно. Ми пропонуємо нашим клієнтам доступ до автомобіля, включаючи нові привабливі послуги, коли і де б вони не хотіли», - сказав глава Volvo Хокан Самуельссон.
Співпрацюючи з такими технологічними стартапами, як Luminar і Zenuity і використовуючи напрацювання Amazon, Google і Nvidia, Volvo демонструє інноваційний взаємодія автомобіля і людини. Визначальну мету майбутнього компанії Volvo сформулювали так: «Свобода пересування».
Демонстрацією цього майбутнього і стане стенд марки в Лос-Анджелесі, де Volvo представить ряд інтерактивних послуг, таких як доставка товарів в машину, каршэринг, підписка на автомобілі Care by Volvo, а також своє бачення автономного водіння, продемонстровану концептом Volvo 360c.
Джерело: Volvo
Категория: Авто