Volkswagen випробовує новий біодизель R33 BlueDiesel
Опубликованно 11.12.2018 21:20
Концерн Volkswagen завершив один з етапів випробувань нового виду палива — R33 BlueDiesel, на третину складається з «вторинного» рослинного масла. Розробники заявили, що використання нового виду біодизеля дозволяє знизити викиди СО2 на 20%.
Новий вид біодизеля R33 BlueDiesel на третину складається з речовин, одержаних шляхом промислової переробки відпрацьованого фритюру. «R» в назві палива - перша буква англійського слова regenerative (регенеративний, відновлений), 33 - відсоток «вторинного» пального в загальному складі. Як стверджують в концерні, R33 відповідає дизельного стандарту DIN EN 590 і придатне для використання в якості стандартного палива в сучасних дизельних моторах. 20-процентне зниження рівня викидів СО2 в порівнянні із звичайним «дизелем», робить його привабливим варіантом для великих автопарків, які бажають зменшити свій вплив на навколишнє середовище, в тому числі і самого Volkswagen, як виробника дизельних автомобілів.
Крім фахівців концерну в проекті брали участь вчені університету Кобурга. Пробну партію R33 виготовила компанія Shell Global Solutions у співпраці з Tecosol і Neste. Протягом дев'яти місяців, починаючи з січня 2018 року, кілька співробітників компанії заправляли свої автомобілі новим паливом на власній заправної станції концерну у Вольфсбурзі. Також R33 BlueDiesel використовували на тестової майданчику заводу Volkswagen в Зальцгіттер. Надалі біодизель планують використовувати і в інших місцях.
«Реакція на R33 BlueDiesel дуже корисна для Volkswagen та його партнерів за проектом. R33 BlueDiesel особливо підходить компаніям, які використовують дизельні автомобілі, але при цьому хочуть мінімізувати шкідливий вплив на навколишнє середовище. Ми готуємося до значного збільшення попиту на рідке паливо з залишкових матеріалів і передових біопалив в середньостроковій перспективі. Сподіваюся, що громадські заправні станції також будуть пропонувати R33 як «зеленого палива» в найближчому майбутньому», - сказав керівник проекту професор Томас Гарбе.
Категория: Авто