Новий Renault Kadjar оцінений в 564,9-862,9 тис. грн.
Опубликованно 22.12.2018 06:15
Сьогодні у Києві відбулася прем'єра нового "каджар", а в п'ятницю відкриється прийом замовлень. При апгрейте ставка робилася не на нове залізо, а на дизайн і комфорт.
Кросовер, представлений 4 жовтня на паризькому автосалоні, вже долетів до середини Дніпра. Правда, називати його бестселером важко: якщо з 2015 року по всьому світу розлетілося 450 тис., то у нас за останні два роки - близько тисячі. Причинами такого стриманого попиту може бути проблема самоідентифікації - у Renault відразу п'ять паркетників компактного класу і "каджару" було де загубитися. Французи в першу чергу грунтовно освіжили зовнішність -неофіт став одночасно виразніше і утонченней. Крім того, у нього доглянутий салон плюс більш багата комплектація. У списку корисних функцій - системи моніторингу сліпих зон, попередження про виїзд із смуги, автоматичної допомоги при парковці і т. д.
Питання практичності - ще один козир моделі. Висувний фаркоп, технологія трансформації заднього дивана Easy Break, місткий (527 л за стандартом VDA) багажник і складається для перевезення довгомірів (2,5 м) переднє пасажирське сидіння.
А от щодо заліза - нічого нового. Двигуни, коробки передач, трансмісії - "старі знайомі". Причина - в нашому низькоякісному паливі, на якому тонконастроенные на Євро-6 мотори не можуть працювати в повну силу.
Двигун
Обсяг
Потужність
Момент
Витрата
Energy TCe 130
1200 куб. см.
130 л. с.
205 Нм
6 л/100 км
Energy dCi 110
1500 куб. см.
110 л. с.
320 Нм
4,7 л/100 км
Energy dCi 130
1600 куб. см.
130 л. с.
320 Нм
5,2 л/100 км
Повнопривідна трансмісія доступна виключно з "механікою" і найпотужнішим з моторів - 1,6-літровим турбодизелем. А ось доля 6 - і 7-ступінчастих АКП - моноприводні версії, для яких французи передбачили мультирежимную систему Extended Grip. Вона розроблена для руху в умовах недостатнього зчеплення начебто обледенілій дороги, сніговій колії, болотистій або піщаній місцевості.
Категория: Авто