Audi зареєструвала два нових логотипу
Опубликованно 06.01.2019 01:00
Компанія Audi зареєструвала нові варіанти дизайну фірмового логотипу. Імовірно, оригінальні версії «чотирьох кілець» прикрасять автономні і підключаються до мережі моделі німецької марки.
Про це пише Quattroworld, виявив патентні заявки на нові товарні знаки Audi в патентних відомствах США і Німеччини. Зберігши зовнішні обриси «чотирьох кілець», компанія змінила тільки внутрішню частину логотипу. В одному варіанті збереглися просто обриси кілець, у другому - перетинаються тільки два центральних кільця. Імовірно, такий логотип може прикрасити моделі, що використовують технологію обміну даними від автомобіля до автомобіля (Vehicle-to-Vehicle, V2V).
«Чотири кільця» з'явилися в 1932 році, коли компанії DKW, Horch, Wanderer і Audi об'єдналися в одну - Auto Union - заради створення «деяких з найбільш незвичайних гоночних автомобілів епохи». З часом три з чотирьох марок були забуті, і зараз Audi планує нагадати про них, освіживши свій фірмовий логотип. Але можуть бути й інші причини.
Зараз моделі марки прикрашає логотип 2009 року. Тоді був змінений шрифт напису «Audi», а традиційні кільця стали більш об'ємними. Також було змінено і відстань між пересекающиямися сторонами кілець.
Категория: Авто