Нова Toyota Corolla показала кращий результат у серії тестів JNCAP
Опубликованно 15.01.2019 20:15
Національне агентство з автомобільної безпеки Японії NASVA опублікувало результати нової серії краш-тестів японської програми оцінки безпеки нових автомобілів JNCAP (Japan New Car Assessment Program). Кращі результати продемонструвала нова Toyota Corolla.
У ході нової серії випробувань фахівці JNCAP перевірили десять автомобілів, що продаються на японському ринку: хетчбек Toyota Corolla Sport, кей-кари Suzuki Solio, Mitsubishi eK Space, Mitsubishi Delica D:2 і Honda N-VAN, седани Mazda Atenza і Toyota Camry, кросовери Subaru Forester, Mitsubishi Eclipse Cross, а також мінівен Honda Odyssey.
Системи пасивної безпеки автомобілів пройшли випробування фронтальним ударом на швидкості 55 км/ч про жорсткий бар'єр зі 100-процентним перекриттям, фронтальним ударом на швидкості 64 км/ч про бар'єр, що деформується з 40-процентним перекриттям, боковим ударом візком масою 950 кг на швидкості 55 км/ч. Крім цього, експерти перевірили сидіння автомобілів на запобігання хлистових травм підголовником, захист пішоходів при наїзді, роботу гальмівної системи на сухому і вологому покритті, а також системи запобігання зіткнень в денний і нічний час, утримання в смузі руху та запобігання зіткнень при виїзді заднім ходом.
Максимально можлива оцінка за результатами усіх випробувань - 126 балів. Ближче всіх виявилася Toyota Corolla нового покоління, яка заробила сумарно 122.4 бали. На одну десяту від переможниці відстав Subaru Forester - 122.3 бали. Третій результат у Honda N-VAN - 120.6 бали у версії +Style Fun і 119.2 бали у звичайній.
Інші місця розподілилися наступним чином: Mazda Atenza - 113.3 бали, Mitsubishi Delica D:2 - 111.1 бали, Mitsubishi eK Space - 93.2 бали, Toyota Camry - 75.6 бали, Suzuki Solio - 63.9 бали, Mitsubishi Eclipse Cross - 63.5 бали, Honda Odyssey - 62.7 бали.
Останнього представника сімейства Toyota Corolla дванадцятого покоління - новий седан для ринку США і Європи компанія представила два тижні тому. Як і показані раніше хетчбек і універсал, седан заснований на версії GA-C масштабованої платформи Toyota New Global Architecture (TNGA). В Європі він буде доступний як гібрид 1.8 (122 л. с., середня витрата 4.3 л/100 км в циклі WLTP) і із звичайним бензиновим мотором 1.6 (132 к. с., витрата 6.1 л/100 км), в поєднанні з варіатором або шестиступінчастою «механікою». У списку систем активної безпеки система попередження про зіткнення з автоматичним переднім гальмуванням, система попередження про виїзд з смуги руху і функція автоматичного перемикання дальнього світла на ближній, а також адаптивний круїз-контроль і система утримання смуги руху (дві останні не для моделей з механічною коробкою). Продажі почнуться навесні 2019 року.
Гібридний седан Toyota Corolla нового покоління японці показали минулого тижня в Лос-Анджелесі. Новинка стала самою економічною модифікацією Corolla за всю історію моделі. Заявлений витрата палива в комбінованому режимі - 4.7 літра на 100 км.
Категория: Авто