У Renault передумали випускати автомобілі Dacia під своїм брендом. Виняток зроблять тільки для «Дастера»


Опубликованно 06.02.2019 03:30

У Renault передумали випускати автомобілі Dacia під своїм брендом. Виняток зроблять тільки для «Дастера»

Керівництву Renault не подобається, що на деяких ринках автомобілі румунської Dacia — моделі Logan, Sandero і Dokker — продаються під материнським брендом. У компанії пообіцяли розділити модельні лінійки двох марок, зробивши виняток лише для популярного кросовера Duster.

Чутки про те, що володіє маркою Dacia компанія Renault планує поступово відділити свій модельний ряд від бюджетних автомобілів румунського походження, з'явилися влітку 2018 року. Зокрема, про це повідомляло французьке видання Le Figaro. Тепер цю інформацію офіційно підтвердив Лоренс ван ден Акер, старший віце-президент Групи Renault з корпоративного дизайну. Про це він розповів в інтерв'ю британському Autocar.

Концерн Renault Group почав випускати «лоу-кост» автомобілі логановского сімейства під двома брендами ще в 2004 році. Це пояснювалося тим, що на ринках покупці не довіряли малознайомою румунської марці, тоді як автомобілі Renault залишалися досить дорогими. У підсумку моделі Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Duster і Dokker почали продаватися в Україні, Мексиці, ПАР, Індії, Росії і деяких країнах Близького Сходу з логотипами материнської компанії. Залежно від ринку вони відрізняються країною складання (наприклад, в Україні продаються машини румунського походження, а в Росії — місцевої локалізації), оснащенням, частково особливостями дизайну, а також вибором двигунів і коробок передач, але конструктивно все так само базуються на вихідних моделях Dacia.

Як пояснив Лоренс ван ден Акер, рішення об'єднати модельні лінійки Renault і Dacia було економічно обґрунтованим і сприяло виходу на нові ринки. Тепер, коли мета досягнута, настав час покращувати вже імідж французького бренду.

На думку ван ден Акера поділ модельних лінійок буде на користь обом брендам. У Dacia з'явиться можливість створювати автомобілі власного дизайну, більш брутального ніж чуттєвий стиль Renault. Єдиним винятком стане Duster, який нещодавно змінив покоління.

За інформацією асоціації Укравтопром, в листопаді 2018 року Renault став найпопулярнішим брендом на ринку нових легкових автомобілів в Україні з показником 865 реалізованих автомобілів та 15-відсотковим зростанням до листопада 2017 року. Найкраще у дилерів французької марки продавався Renault Duster — свої перші номерні знаки отримали 344 автомобіля.


banner14

Категория: Авто