Зустрічайте Лів - віртуальний амбасадор нового Renault KadjarРеклама


Опубликованно 01.05.2019 08:05

Зустрічайте Лів - віртуальний амбасадор нового Renault KadjarРеклама

Вперше в автомобільному світі! Бренд Renault спільно з агентством Publicis Conseil створили власного віртуального амбасадора для презентації нового кросовера Renault Kadjar.

Один із трендів сучасності - поділ світу на реальний та віртуальний, межа між якими поступово стирається. Бренд Renault спільно з агентством Publicis Conseil вперше в автомобільній історії ризикнули об'єднати віртуальний і реальний шляхом створення віртуального персонажа, який став головним обличчям нового Renault Kadjar.

Для рекламної кампанії нового Renault Kadjar бренд Renault створив власного віртуального амбасадора - дівчину по імені Лів, яка об'єднує згенеровані комп'ютером образи, щоб стати ближче до реального світу завдяки цікавого, насиченого досвіду управління новим Renault Kadjar.

Сьогодні у кожного з нас є віртуальне життя в соціальних мережах і реальне життя. Людина в середньому проводить в соціальних мережах близько 2 годин і майже 6 в Інтернеті загалом1. Проте все більшу популярність набуває тенденція повернення до реальних відносин, які демонструють нашу справжню сутність. Це доводить космічна швидкість, з якою поширюється спілкування в соціальних мережах, адже нам хочеться поділитися цими подіями з віртуальним світом.

«Це суть діяльності Renault. Ми завжди створювали автомобіль для реальних потреб людей і поліпшення їх життя та розширення кордонів ... “Жага до життя“ - наш девіз, і ми демонструємо. Ось чому ми вирішили запустити новий кросовер Renault Kadjar з використанням інновацій. А що може бути краще, ніж, коли за його кермом виявиться віртуальний амбасадор, який реально покаже нам досвід управління?» - зауважує Гелль Ле Груек, директор з маркетингових комунікацій Renault в Європі.

Новий Renault Kadjar - це кросовер, який втілює суть бренду Renault: створення автомобілів для реальних людей і реальних подорожей. Він має всі необхідні характеристики: яскравий дизайн, просторий і комфортний салон, бензинові та дизельні двигуни для більшого задоволення від поїздки, передній і повний привід.

У рекламній кампанії нового Renault Kadjar, яка стартує в Україні з 1 квітня, вперше в автомобільній індустрії з'явиться віртуальний амбасадор Лів, якій належить управляти цим кросовером в реальному житті.

Запускаючи власного віртуального амбасадора, Renault хоче продемонструвати реальність відчуттів за кермом нового Renault Kadjar, і, хоча Лів - штучно створений образ, її досвід надихає своєю безперечною реальністю.

Під час керування новим Renault Kadjar Лів поступово оживає, все більше перетворюючись в людини і, зрештою, стаючи їм.

Три питання до віртуального амбассадору Лів

1) Хто ти?

«Привіт, мене звуть Лів. Я віртуальний персонаж, ретельно створений компанією Renault, щоб навчити мене емоцій. Я не знаю, скільки мені років, і про це краще не говорити. Думаю, я все більше захоплююсь подорожами. Нещодавно я це зрозуміла. Завдяки своїй віртуальності я маю повне уявлення про світі! Але, зрештою, чого варто це знання без досвіду?»

2) Чому тебе назвали Лів?

«Тому що це красиво! Хіба не так? Лів означає «життя». Суть Renault - «Пристрасть до життя» («Passion for life“), ця ідея у всьому, що створює цей бренд. Тому Renault Kadjar - це ідеальний автомобіль для такого життя, супутник в усі куточки світу ... Цілком природно, що я теж перейняла цей дух. Принаймні мені так пояснили. Інші кажуть, що моє ім'я означає «захист», тому не дивно, що саме я представляю цей кросовер»

3) Це твоя перша рекламна кампанія?

“Так, перша! Я вважаю, що мені дуже пощастило. Я й гадки не мала, що зможу стільки всього відчути! А всі ці люди, які дбали про мене та цікавилися мною ... Це так мило! Більше про мене ви можете побачити на відео“

НОВИЙ Renault Kadjar. Рухайся за закликом життя! Рушай за покликом життя!

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентними цінами, власною програмою кредитування Renault Фінанс і кваліфікованої дилерської мережі.


banner14

Категория: Авто