Toyota випустить кросовер для меломанів
Опубликованно 01.06.2019 06:35
Японська марка представила спеціальну версію кросовера C-HR, створену за участю американського виробника акустики і аудіотехніки JBL.
Кросовер під назвою Toyota C-HR Neon Lime powered by JBL представили у французьких Альпах на заході JBL Snow Party у присутності відомих діджеїв і світових знаменитостей. Особливістю кросовера стала просунута аудіосистема JBL: спеціальне видання отримало пакет 360? JBL Music Experience, в який входить комплект фірмових навушників і динаміків. Крім того, власник отримає піврічну підписку на потоковий музичний інтернет-сервіс Deezer.
Зовні Toyota C-HR Neon Lime відрізняється яскравим неоново-зеленим кольором кузова, що контрастує з чорним дахом і матово-чорними 18-дюймовими легкосплавними колісними дисками. У салоні «аудіоверсії» встановлені обтягнуті чорною шкірою і алькантарою передні спортивні сидіння, імовірно, розроблені спеціально для цієї моделі.
Toyota C-HR Neon Lime вийде тиражем в 2000 одиниць. Всі «музичні» кросовери отримають гібридну силову установку, в якій 1.8-літровий бензиновий двигун доповнено електромотором. Сумарна віддача агрегату - 122 л. с. Як заявили в компанії, використання гібридної системи гарантує, що звук ДВС не зіпсує «враження від музики, які дає вбудована звукова система JBL», оскільки більше 50% часу кросовер буде «їздити в режимі з нульовим рівнем викидів».
На європейському ринку Toyota C-HR Neon Lime з'явиться в цьому місяці. Ціни поки не оголошені.
Категория: Авто