У Китаї обвалився автомобільний ринок: хто у виграші
Опубликованно 25.07.2019 15:20
За підсумками фінансового звіту за квітень автомобільний ринок Китаю масштабно обрушився. Менше всіх постраждав Volkswagen. Про це повідомляє ТСН з посиланням на AutoNeus.
Загальний попит на покупку нового легкового транспорту в КНР за минулий місяць знизився на 18% - до 1,6 мільйона одиниць - у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Також стало відомо, що втрати серед різних виробників розподілилися нерівномірно.
Наприклад, продажі Audi знизилися на 12% - до 46 464 одиниць. А реалізація автомобілів Skoda впала на вражаючі 41% - до 16 600 авто.
Автомобільний гігант General Motors не опублікував свою статистику продажів. Але, за відомостями його китайського партнера SAIC Motor, GM різко скоротив виробництво на двох своїх спільних підприємствах. В результаті чого в квітні було продано 231 204 автомобіля, що на 29% менше, ніж за той же місяць в 2018 році.
Що стосується Volkswagen Group, то ця компанія в квітні змогла реалізувати 302 600 автомобілів - це на 9,6% менше порівняно з квітнем 2018 року. Таким чином, на тлі загального 18%-ного падіння, компанія VW Group не лише зберегла, а й збільшила свою частку на китайському автомобільному ринку.
Раніше повідомлялося, що автомобільчики Smart врятовано - китайці викуплять половину підрозділу.
Категория: Авто