Audi представила новий ліфтбек RS7 Sportback
Опубликованно 03.10.2019 01:05
На автосалоні у Франкфурті відбулася світова прем'єра нового «зарядженого» лифтбека Audi RS7 Sportback.
Німецька марка привезла на Міжнародний автосалон IAA 2019 кілька новинок, серед яких «заряджені» ліфтбек RS7 Sportback і універсал RS 6 Avant. У новинок оформлені ідентично передні частини кузова з масивними повітрозабірниками для охолодження потужних агрегатів. Від базової Audi A7 ліфтбек зберіг тільки капот, дах, передні двері і кришку багажного відділення. У лифтбека розширений кузов з збільшеними колісними арками: габаритна ширина моделі - 1950 мм, 42 мм більше, ніж у базової A7. Об'єм багажного відділення такою ж - 535 літрів і 1390 літрів при складених сидіннях заднього ряду. Також RS7 Sportback покладені 21 - або 22-дюймові колісні диски, сріблясті корпуси бічних дзеркал заднього виду і висувний задній спойлер, активується на швидкості 100 км/ч.
Технічно новий Audi RS7 Sportback є повною копією універсалі RS 6 Avant. Ліфтбек укомплектували 4.0-літровим бітурбомотором V8 TFSI (600 л. с., 800 Нм), доповненим ремінним стартер-генератором, що працює від 48-вольтової мережі. 16-сильний електродвигун забезпечує швидкий запуск ДВС в рамках системи Start/Stop і допомагає при розгоні. З місця до 100 км/год ліфтбек прискорюється за 3.6 секунди, на 0.3 секунди швидше нинішнього покоління. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км/ч. Пакети Dynamic і Dynamic Plus пересувають обмежувач на 280 і 305 км/год відповідно. У парі з мотором, як і раніше, працюють 8-ступінчастий «автомат» і постійний повний привід quattro з міжосьовим диференціалом, за замовчуванням распределяющим тягу в пропорції 40:60 (на користь задньої осі). При цьому в різних умовах тяга на передній осі може досягати до 70%, на задній - до 85%.
Як і RS6 Avant, «заряджений» ліфтбек оснащений адаптивної пневмопідвіскою зі спортивної налаштуванням: в стандартному положенні дорожній просвіт на 20 мм нижче, ніж у «звичайних» Audi A7. На швидкості до 120 км/год для оптимізації повітряного потоку під днищем підвіска опускається ще на 10 мм. Також передбачений режим підйому», що дозволяє при необхідності підняти кузов на 20 мм. В якості опції пропонуються активний задній диференціал, полноуправляемое шасі, вуглець-керамічні гальма і електроннокеровані амортизатори Dynamic Ride Control.
У їздовий електроніки шість режимів: comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 і RS2. Спортивні їздові режими активуються окремою кнопкою на рульовому колесі. Для ефективно старту передбачений launch control.
В кузовний панелі нового Audi RS7 Sportback 13 відтінків, включаючи два RS-панелі: Nardo Grey і Sebring Black. На європейському ринку «заряджений» ліфтбек з'явиться до кінця цього року, одночасно з RS 6 Avant.
Категория: Авто