Джей Ло в кіно: Мадонна, матуся і стриптизерка
Опубликованно 05.10.2019 01:30
Напередодні виходу нового фільму "Шахрайки з Уолл-стріт" з Дженніфер Лопес (між іншим, вся наша редакція, відчуває священний трепет від того, що їй вже... 50 років!) ми вирішили "пройтись" по роботах Джей Ло в кіно — як вдалих, знакових, так і відверто провальних.Замість вступу
Звичайно, Дженніфер Лопес — це насамперед співачка, причому, за версією Forbes — одна з найбільш високооплачуваних у світі. А ще це — розкішні форми, фірмовий латиноамериканський шарм і млосні хлопчики-танцюристи, з якими Лопес заводить спекотні, але короткострокові романи.
Але крім цього, Лопес ще й досвідчена актриса. На відміну від колег по сцені — Брітні Спірс, Крістіни Агілери і Бейонсе, її кар'єра в кіно більш ніж успішною. В активі Дженніфер майже 30 картин (не рахуючи серіалів і озвучення в мультфільмах) і номінація на "Золотий глобус"! Правда, є ще і з десяток номінацій на "Золоту малину" — "антиоскар", який вручають за найгірші фільми. Втім, сама Джей Ло каже, що антипремія тільки стимулює її "працювати над собою ще більше". Що-що, а орати вона завжди вміла!"Селена" (1997)
Це не перша роль Лопес в кіно. До цього вона з'являлася на підспівках у мелодрамі "Моя сім'я" (1995), бойовику "Грошовий поїзд" (1995), комедійній драмі "Джек" (1996) і в трилері "Кров і вино", де її партнером був запеклий Джек Ніколсон. Але саме байопік "Селена" став першою картиною, в якій Дженніфер зіграла головну роль! Правда, як це часто буває у співачок, зіграла вона... співачку. Реальну і трагічну — Селену.
На наших теренах Селену майже не знають, а ось в США її інакше як "Мадонною жанру техано" (такий собі коктейль з народної і поп-музики) і не називають. Загинула дівчина — як і годиться в таких випадках — у вельми юному віці. Їй було всього 23 роки, коли її застрелила шанувальниця...
Для того, щоб стати Селеною і ефектно померти на екрані, Лопес обійшла 20 000 претенденток на роль, включаючи Сальму Хайєк. До речі, не дивлячись на відмінні вокальні дані, в картині Дженніфер співає не сама, а під фонограму із записом пісень реальної Селени.
"Анаконда" (1997)
Сьогодні цей фільм без сміху дивитися неможливо. Погано намальована велетенська змеюка по черзі зжирає членів знімальної групи, які приїхали в джунглі для репортажу. Все, що залишається в голові після перегляду — героїня Лопес зухвало декольтированной мокрій маєчці. Але саме цей фільм і показав кинобоссам Голлівуду (збори в $136 млн при бюджеті в $45 млн), що на Дженніфер можна робити ставку. Що вона не тільки співачок може грати.
"Поза полем зору" (1998)
Кримінальний фільм Стівена Содерберга розповідає про злочинця (Джордж Клуні), якому довелося викрасти федерального маршала (Лопес). У рік виходу картини всі чекали мало не явище нового "Кримінального чтива", але в підсумку отримали хоч і міцно збитий, але при цьому досить-таки передбачуваний трилер.
Головним і самим жирним плюсом картини — стала "іскра", що спалахнула між героями Клуні і Лопес. Недарма, шановний американський журнал EW визнав "Поза полем" — ні багато ні мало — найсексуальнішим фільмом в історії кіно! Скажімо прямо, журнал ну дуже сильно полестив фільму. Але в одному вони були праві — дивитися на забійно харизматичних Клуні і Лопес, як на вогонь і воду, можна нескінченно!
"Клітка" (2000)
Жорсткий і досить-таки неприємний для очей трилер. Такий вчасно вечері дивитися не будеш — є ризик повернути все з'їдене на килим. У "Клітці" Лопес грає психіатр, проникає в свідомість серійного маніяка (їй потрібно вивідати у нього інформацію про дівчину, яку він кудись заховав і яку все ще можна врятувати), що перебуває у відключці. Власне, левова частина дії фільму відбувається в збудженій свідомості хворого ублюдка.
Щоб точніше ви розуміли, як це виглядає на екрані, то уявіть, що вас до упору накачали наркотою, запакували в латекс, тіло у всіх місцях нашпигували пірсингом, і відправили на БДСМ-вечірку вампірів.
"Пані покоївка" (2002)
Це дуже смішний фільм вже хоча б тому, що Дженніфер Лопес, відома своїм хамством по відношенню до обслуговуючого персоналу (за нею водиться такий грішок), грає тут милу, чистий душею, покоївку — таку непорочну Попелюшку сучасного світу. Яка, природно, зустріне свого принца на білому коні — тобто, мільйонера в дорогому пальто. Як результат — номінація на "Золоту малину" в категорії "Найгірша актриса".
"Джильї" (2003)
Сьогодні назву цього фільму (про дрібне гангстерові-шістці) пам'ятають лише найвідданіші фани співачки. А в рік виходу картину не штовхнув тільки ледачий. І навіть не тому, що вона на стільки погана (як раз немає), а тому, що партнером Джей Ло в картині виступив її тодішній наречений Бен Аффлек.
Як не дивно, але ці два красивих людини зовсім не виглядали поруч. І тому, в їхній роман... банально не повірили. Більш того, оскаженілі глядачі та ЗМІ відверто звинувачували парочку в тому, що це все "лише для вигляду" — для кращого просування "Джильї". І що зірки намагаються всіх "виставити дурниками". У підсумку, фільм із тріском провалився і став останнім цвяхом у труну відносин Ло і Аффлека.
А через багато років — у 2017-му — Лопес з сумом зізналася: Я по-справжньому любила Бена, але він не витримав тиску, який на нас чинили все і вся. Після розставання, я не могла забути його майже два роки. "Давайте потанцюємо" (2004)
Один з найбільш теплих і ніжних фільмів в кар'єрі Лопес. Дарма, що картина — римейк однойменного японського фільму 1996 року (а може саме завдяки цьому).
По суті, це фільм про втому та перервах. Про людей, які звикли жити та існувати у своїй понуро-накатаній колії (дім-робота-дім-робота), і яким так складно зробити крок в сторону. Одного разу юрист Джон Кларк (Річард Гір) побачив з вагона метро — в одному з вікон будинку, проплывавшего повз нього, — красиву жінку, яка викладала танці. І обличчя цієї жінки (Лопес) так запало йому в душу, що він не вийшов на своїй зупинці, знайшов той будинок, піднявся по сходах і... записався в танцювальну студію.
Фільм прекрасний тим, що він начисто позбавлений вульгарності. І показує, як важливо робити щось нове для себе. Вибиратися зі свого побутового болітця. І так, хеппі-енд в картині є, але зовсім не той, який ви будете чекати!
"План Б" (2010) та "Чого чекати, коли чекаєш дитини (2012)
Ці дві картини опинилися в одній групі в силу свого особливого "становища" — і там, і там все крутиться навколо материнства героїні. Тільки в "Плані" Лопес соло, а в "Чого чекати" — вона одна з зіркового ансамблю (Камерон Діас, Анна Кендрік, Элибает Бенкс). І якщо "План" — абсолютно одноразове кіно (забери з нього Дженніфер — і все розсиплеться в мить), то "Чого чекати..." — хоч і передбачуваний, але при цьому біса миле, смішне і щире.
Головний же його мінус в тому, що зрозуміло і близько воно буде лише тим, хто вже пізнав ситуацію "і в родині з'явилася дитина". Решта просто не оцінять всієї глибини "папско-мамского" гумору.
"Шанувальник" (2015)
Намагаючись прийти в себе після зради чоловіка і подальшого розлучення, вчителька Клер (Лопес) дозволяє собі переспати з молодим хлопцем Ноєм, який оселився по сусідству. На думку Клер, що трапилося, було помилкою. Ось тільки Ной від цього "зневаги до собі" злітає з котушок...
У рік виходу фільм рекламувався як "еротичний трилер". Брехня. У картині аж одна еротична сцена, та й та — цнотлива до непристойності. А на рахунок трилера... Ну, якщо трилером називати фільм, в якому тьма самих банальних штампів, є до зубовного скреготу передбачуваний фінал і слабенька акторська гра (найгірша картина Лопес з часів "Покоївки") то тоді, звичайно, так.
При все при цьому, "Шанувальник" — один з найприбутковіших фільмів за участю актриси. При бюджеті в $4 млн — збори перевищили $52 млн. Видно всі дуже хотіли побачити еротику з Лопес, по іншому успіх цього непорозуміння пояснити складно.
"Шахрайки з Уолл-Стріт" (2019)
В українській версії фільм отримав назву "Шахрайки з Волл-стріт". В російській — "Стриптизерки". В оригіналі — Hustlers (дослівно — "карманницы"). Загалом, назви — на будь-який смак.
За сюжетом, після фінансової кризи 2008-го року, відразу кілька працівниць жердини — стриптизерок — втрачають всі свої заощадження. Залишившись "на бобах", вони задумують аферу, в якій збираються "обдурити" важливих тузів з Уолл-стріт, які, на їхню думку, довели країну до ручки!
За словами Джей Ло, для фільму вона спеціально освоїла мистецтво танцю на пілоні. А набуті навички "обкатувала" на своєму нареченому — бейсболіста Алекса Родрігесі, який із задоволенням погодився виступити в ролі піддослідного кролика!
Читай також: Стівен Кінг-2020: мертві на дорозі, крики дітей і смертельний вірус
Фото: Getty Images-->
Live Journal
Категория: Мода