Легендарний гоночний Jaguar XJ13 перетворили в дорожній спорткар


Опубликованно 13.10.2019 07:30

Легендарний гоночний Jaguar XJ13 перетворили в дорожній спорткар

Британська компанія Ecurie Cars анонсувала купе Ecurie LM69 із зовнішністю гоночного прототипу Jaguar XJ13, який повинен був брати участь в гонці «24 години Ле-Мана» в 1969 році.

Зовні Ecurie LM69 є практично повною копією оригінального прототипу, який став першим гоночним автомобілем Jaguar із середнім розташуванням двигуна. Автори проекту свідомо не використовували стилістичні рішення і технології, що прийшли в автоспорт після 1969 року. Винятком стали фіксована дах, форма повітрязабірників, вінглети спереду і велике антикрило позаду.

Як і з XJ13, купе LM69 оснащений чотирициліндровим двигуном V12 з середньою компонуванням, який розташований під прозорою зігнутої кришкою в стилі 1960-х років. У оригінального спорткара віддача 5.0-літрового агрегату становила 509 л. с. і 523 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год Jaguar XJ13 прискорювався за 3.4 секунди. Максимальна швидкість становила 260 км/ч.

LM69 обіцяні ще більш вражаючі характеристики, але точні цифри не називаються. Як стверджують у компанії, домогтися поліпшення продуктивності вдалося за рахунок використання композитних матеріалів в кузові, модифікації двигуна, більшого розміру колісних дисків і шин.

Прем'єра купе LM69 відбудеться у вересні цього року на Конкурсі елегантності в лондонському палаці Хемптон Корт. Оригінальний Jaguar XJ13 виставлений в Британському автомобільному музеї. У 1966 році його оцінили в 7 мільйонів фунтів стерлінгів, що в три рази більше сучасного Ferrari 250 GTO, який є найдорожчим автомобілем у світі.

На відміну від Jaguar XJ13, виготовленого в єдиному екземплярі, купе Ecurie LM69 вийде у кількості 25 одиниць. Автомобілі виготовлять вручну на заводі компанії в британському місті Реддитч, на північному сході графства Вустершир. Ціни та більш детальна інформація про «дводверці» обіцяють озвучити в найближчі тижні.


banner14

Категория: Авто