Volkswagen почав складання акумуляторів для електрокарів
Опубликованно 27.10.2019 20:25
Пілотна лінія по збірці літій-іонних акумуляторів запущена в технічному центрі Volkswagen Group в Зальцгиттере в Нижній Саксонії.
У 2020 році Volkswagen Group спільно зі шведською стартап-компанією Northvolt почне будівництво заводу по виробництву акумуляторних батарей для електрокарів в Нижній Саксонії. Виробнича майданчик з річною потужністю 16 гігават-годин буде введена в експлуатацію в кінці 2023 або на початку 2024 року. Інвестиції Volkswagen Group в проект складуть один мільярд євро.
Поки ж фахівці Center of Excellence (CoE, Центр передового досвіду в області акумуляторних батарей Volkswagen), а це близько 300 експертів в області електрохімії і клітинних технологій, управління якістю, проектування та закупівель, запустили дрібносерійне виробництво батарей в Зальцгиттере. До 2024 року кількість співробітників CoE збільшиться до 1000 чоловік.
З січня 2018 році CoE керує Френк Блум, отримав ступінь з електротехніки і почав свою кар'єру в 1995 році в якості інженера-розробника. У 2004 році він був призначений керівником бізнес-підрозділу Energy Management в Continental AG, а в 2009 році - головою ради директорів Deutsche ACCUmotive GmbH, дочірньої компанії Daimler. З 2013 року Блум очолював Li-Tec Battery GmbH.
Акумулятори складають 40% доданої вартості електромобілів. Власне акумуляторне виробництво дозволить німецькому концерну зайняти лідируючі позиції в цьому напрямку. Крім того, в 300 кілометрах від Зальцгиттера знаходиться виробничий майданчик в Цвіккау, де вже цієї осені почнеться серійне виробництво першої «зеленої» моделі Volkswagen - електричного хетчбека ID.3.
Також в 2020 році в Зальцгиттере побудують завод з утилізації відпрацьованих літій-іонних акумуляторів. Мета проекту - відпрацювання технологій, що дозволяють переробляти і повторно використовуватися такі цінні матеріали, як нікель, марганець, кобальт, а також мідь, сталь і алюміній. Вже в 2020 році пілотна установка переробить 1200 тонн матеріалів, що еквівалентно приблизно трьом тисячам автомобільних акумуляторів. Серійна утилізація відходів почнеться приблизно через 10 років, коли закінчиться термін служби батарей першої партії електрокарів. Volkswagen гарантує, що батареї електромобілів сімейства VW ID. витримають 8 років або 160 тис. пробігу, зберігши не менше 70% місткості.
Категория: Авто