«Король лев» став найкасовішим мультфільмом в історії кінематографа


Опубликованно 29.10.2019 07:10

«Король лев» став найкасовішим мультфільмом в історії кінематографа

Хоча багато глядачів і були скептично налаштовані щодо ремейка «Короля лева», мультиплікаційний фільм підкорив серця не тільки дітей, але й дорослих, які виросли на оригінальному мультфільмі. Кращим доказом цього є те, що за перший місяць прокату ремейк став самим касовим анімаційним фільмом в історії.

Думки про створення повнометражного ремейка «Короля лева» у Disney з'явилися ще кілька років тому. Викликано це було успіхом ремейків інших «класичних» анімаційних фільмів, серед яких «Красуня і чудовисько», «Алладін», «Книга джунглів». Так, про наміри кіностудії було оголошено ще в 2016 році. Тоді глядач, для якого «Король лев» був одним з найулюбленіших мультфільмів дитинства (ну хто не плакав за його переглядом?), з часткою скепсису поставився до такого рішення Walt Disney Pictures.

І ось настало літо 2019 року, кінокартина вийшла в прокат по всьому світу. Дивитися на «возродившееся дитинство» пішли всі: і ті, хто з нетерпінням чекав виходу мультфільму, і ті, хто критикував його (адже щоб критикувати, треба точно знати, за що саме).

Перевершив чи анімаційний фільм очікування глядача – справа суб'єктивна, але міг очікувати Walt Disney Pictures, який в 2016 році став абсолютним рекордсменом у світі, що і «Король лев» стане наймасовішим в історії? А адже так і сталося!

За місяць прокату ремейк «Короля лева» зібрав 1,33 мільярда доларів, побивши не тільки рекорд оригінального мультфільму 1994 року – 968,4 мільйона доларів, але і «Холодне серце», яке називали найкасовішим мультфільмом в 2013 році – тоді він зібрав у прокаті 1,27 мільярда доларів.

Додамо, що спочатку Disney не хотів приписувати ремейку статус анімаційного фільму, незважаючи на те, що він заснований на комп'ютерній графіці. Творці визначали жанр як «жива стрічка». Саме через графіки безліч глядачів та «хэйтили» оновлену версію, мовляв вона спотворює сприйняття персонажів, а «жваві» звірі можуть вплинути на психіку дітей.

Потрібно відзначити, що комерційний успіх мультфільму так само значно вплинула і продаж «мерчу» — сувенірної продукції з логотипом і зображеннями героїв «Короля лева».

Нагадаємо, оригінальний мультфільм 1994 року не тільки став одним з улюблених серед глядачів, але і удостоївся одного «Оскара» і двох «Золотих глобусів».


banner14

Категория: Шоубизнес