У Німеччині спрогнозували криза в автопромі
Опубликованно 03.04.2020 16:30
Епідемія коронавіруса може спровокувати скорочення 100 тисяч робочих місць на підприємствах автомобільної галузі Німеччини.
В результаті «дизельгейта» і переходу на електрокари німецькі виробники понесли величезні збитки. Зараз ситуацію ускладнює пандемія COVID-19, з-за якої зупинені всі автозаводи в Європі. На думку експерта автомобільного ринку Фердинанда Дуденхеффера, на ці проблеми накладається падіння попиту і занадто великі обсяги автовиробництва в Німеччині.
«У зв'язку з епідемією, тільки за одну ніч у Німеччині виникли надлишкові потужності в 1.3 мільйона автомобілів. Очікується, що у 2020 році виробництво автомобілів на німецьких автопідприємствах скоротиться до 3.8 мільйонів», - сказав експерт в інтерв'ю німецькій газеті Welt.
У порівнянні з 2018 роком, коли німецький автопром випустив близько 5.1 млн автомобілів, падіння складе 25%. При цьому вже в 2019 році автовиробники зібрали близько 4.7 млн машин. В результаті такого падіння попиту в автомобільній промисловості Німеччини зайвими можуть виявитися приблизно 100 тисяч робочих місць з 830 тисяч. Це 12% від нинішньої кількості працівників, задіяних, як на самих автопідприємствах, так і в компаніях-постачальниках.
За словами Дуденхеффера, в будь-якому випадку при переході на випуск електрокарів підприємствам не потрібно буде то кількість робочих рук, яке задіяне у виробництві автомобілів з ДВС. Вирішити цю проблему могли б урядові програми щодо стимулювання переходу на електрокари. Зараз покупця «зелених» автомобілів уряд Німеччини представляє «екологічний бонус» у розмірі до 6 тисяч євро. На думку експерта, є й інші способи стимулювання попиту. Наприклад, надання автомобілів за передплатою плюс гарантія повернення виробнику автомобіля в разі безробіття.
Категория: Авто