Серійні автомобілі Ferrari можуть отримати «німб безпеки» з Формули-1
Опубликованно 20.04.2020 11:05
Фахівці Ferrari розробили нову конструкцію центральної стійки, що розділяє лобове скло на дві частини.
Компанія Ferrari подала у Відомство з патентів і товарних знаків США патентну заявку на нову конструкцію кокпіта для суперкарів з центральною стійкою, нагадує «німб безпеки» болідів Формули-1. У документі описується центральна стійка, що розділяє лобове скло на дві частини, причому вона може бути виготовлена в двох версіях. У першій центральна стійка встановлюється зовні перед лобовим склом, у другій - між двома окремими стеклами: водійських і пасажирських частинами. На думку розробників, така конструкція підтримує вітрове скло і захищає при перекиданні.
Крім того, для поліпшення аеродинаміки розробники пропонують розміщувати склоочисник по середині лобового скла. А для компенсації погіршення видимості передбачається використовувати зовнішню систему камер, зображення з яких буде проектуватися в режимі реального часу на лобове скло автомобіля. Подібна конструкція може бути застосована в автомобілях з різною компонуванням салону як фіксованою, так і з м'яким складним дахом.
Halo (з англійської «ореол») в офіційних документах Міжнародної автомобільної федерації іменується додатковою дугою безпеки (secondary roll structure). Подібна конструкція з титану використовується в болідах з відкритими колесами в автоперегонах Формули-1, Формули-2, Формули-3 і Формули Тобто Дуга розташовується навколо голови гонщика і захищає його від зіткнення з уламками інших болідів або інших предметів в аваріях.
Категория: Авто