Фірма Autotrader випустила парфуми з запахом нового автомобіля
Опубликованно 26.04.2020 06:15
Виробник розлив «аромат успіху» в десять флаконів. Вартість одного майже 200 євро.
Парфумерна компанія Autotrader презентувала «аромат успіху». Поштовхом до його створення стало дослідження, проведене веб-сайтом з продажу автомобілів, виходячи з якого, кожен четвертий чоловік асоціює аромат нового автомобіля з успіхом.
Автори аромату Eau de New Car» вважають, що суміш «ноток тонкої шкіри, твердого воску, аромати мускусу і автомобільних килимів» передає запах нового салону автомобіля. Як стверджують парфумери, бризки з флакона дозволять власнику «відчути подих успіху, коли йому знадобитися ліфт». Тим, хто відчайдушно хоче отримати такий імпульс, доведеться поквапитися. Компанія випустила всього десять флаконів «Eau de New Car». При цьому будьте готові викласти за 50-миллитровый флакон 198 євро.
Категория: Авто