Класичний Land Rover Defender переробили в електромобіль
Опубликованно 02.05.2020 06:20
Ательє E. C. D. Automotive Design оснащено позашляховик Land Rover Defender мотором від Tesla.
Американське тюнінг-ательє E. C. D. Automotive Design, що спеціалізується на доопрацюванні автомобілів Land Rover, представило свій новий проект - електричний позашляховик на базі середньорозмірної версії Defender 110.
Зовні електричний Defender нічим не відрізняється від базової моделі. Тюнер зберіг навіть патрубки вихлопної системи. При цьому компонування електрокара оригінальна з поздовжньо розташованим між осями мотором від Tesla і реалізованим через звичайні вали повним приводом. Над передньою і задньою осями встановлені окремі акумуляторні блоки, сукупною ємністю 100 кВт•год. Таке розташування двигуна і батарей покликане забезпечити ідеальну развесовку по осях.
Віддачу силової установки електричного Defender тюнер не уточнив. Заявлено тільки час розгону до 96 км/год - 5.5 секунд і запас ходу в 354 км. Як стверджується, від спеціального трифазного джерела до 100% батарея заряджається за п'ять годин.
Дістався позашляховику і стандартний набір від E. C. D. Automotive Design - силові бампери, лебідка, захисний каркас кузова, «грязьові» шини і накладки на дверні пороги з нержавіючої сталі. За доплату тюнер пропонує модернізувати підвіску.
Повністю перешитий салон укомплектований чотирма профільованими сидіннями з розвиненою бічною підтримкою, обтягнутими червоною шкірою з ромбовидної декоративною строчкою. Ззаду уздовж бортів залишилися звичайні лавки. Також можна замовити сучасну медіасистему, інші сидіння і дерев'яний, металевий або карбоновий декор. Ціна електричної версії Land Rover Defender не називається.
Раніше ательє E. C. D. Automotive Design представило проект Rowdy - Defender з винним баром. У вантажному відсіку позашляховика встановили кофр з набором винних келихів та інших предметів, які можуть знадобитися під час дегустації на природі.
Категория: Авто