Nissan має намір перезапустити бренд Infiniti
Опубликованно 19.05.2020 05:20
Компанія Nissan планує скоротити витрати на 2.8 мільярда доларів.
Агенство Bloomberg поділилося інсайдерською інформацією про нової стратегії розвитку Nissan Motor. Трирічний план виходу з кризи, спрямований на відновлення ринкової вартості та прибутковості компанії, буде озвучено 28 травня, під час підбиття підсумків 2019 року.
Повідомляється, що в керівництві компанії шукають шляхи скорочення річних витрат на 2.8 млрд доларів США. Зокрема, «під ніж» потраплять витрати на маркетинг і дослідження. Крім того, аналітики та інсайдери вважають, що Nissan відмовиться від марки Datsun і зупинить одну виробничу лінію. При цьому буде вжито заходів по «пожвавленню» бренду Infiniti.
Також у компанії розглядають можливість спростити діяльність центрів розробки в Індії, В'єтнамі і Таїланді. Всі зусилля будуть спрямовані на три основних ринку марки - США, Японія і Китай. Європейська лінійка буде представлена кросоверами і електрокарами, розробленими в рамках альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Зміцнити свої позиції в Старому Світі Nissan розраховують, в тому числі і завдяки виходу кросовера Qashqai нового покоління, серійне виробництво якого має розпочатися найближчим часом.
Раніше повідомлялося, що план Nissan передбачає скорочення присутності в таких країнах, як Індія, Індонезія, Малайзія, Південна Африка, Росія, Бразилія і Мексика. В результаті компанія може закрити понад 14 складальних ліній. У березні цього року компанія вже оголосила про плани щодо зупинення виробництва Індонезії.
Категория: Авто