Volvo найняла колишніх дизайнерів Daimler і Facebook
Опубликованно 09.06.2020 06:15
До команди дизайнерів Volvo Cars приєдналися Клаудія Браун з Daimler Benz і Томаш Штовичек з компанії Facebook.
Клаудія Браун стала новим віце-президент з дизайну Volvo Cars кольорів і матеріалів. Вона відповідає за підбір і колірну гаму матеріалів для інтер'єру брендів-Volvo і Polestar. На початку кар'єри Браун брала участь у розробці дизайну кольорів та оздоблення для Porsche, а пізніше очолювала напрямок дизайну кольорів та оздоблення для брендів Mercedes AMG і Maybach в Daimler.
Томаш Штовичек прийшов в Volvo Cars два роки тому. Нещодавно він очолив напрямок по розробці інтерфейсу користувача (UX) та дизайну інтерактивних елементів. Зараз Штовичек контролює розвиток кожного цифрового взаємодії клієнта з брендом Volvo - в авто, через веб-сайт або додаток. Також він очолює роботу над майбутнім оновленням веб-сайту Volvo Cars.
За останні роки відділ дизайну Volvo Cars оновив всю модельну лінійку марки і зараз працює над новими ідеями для майбутніх новинок. Також компанія займається електрифікацією і розробкою автономних транспортних засобів.
Першим новий фірмовий дизайн Volvo приміряв кросовер volvo XC90, який дебютує в 2014 році. Він заклав тренд для всіх наступних автомобілів серії 90, 60 і 40 - на основі модульних платформ SPA і CMA. Всі три кросовера лінійки XC удостоїлися звання «Автомобіль року» в Північній Америці, Азії і Європі.
Категория: Авто