Новий електричний кросовер Nissan Ariya: серійна версія
Опубликованно 20.07.2020 05:45
Nissan представив другу з десяти моделей запланованих на найближчі півтора року.
Компанія Nissan представила серійну версію торішнього концепту Ariya, який дебютував на торішньому автосалоні в Токіо. Электрокроссовер став першою моделлю, побудованою на новій електричної платформі Renault-Nissan-Mitsubishi.
Габаритна довжина Nissan Ariya - 4595 мм, ширина - 1850 мм, висота 1660 мм, колісна база - 2775 мм Об'єм багажного відділення - від 415 до 468 літрів в залежності від версії.
Дизайн Nissan Ariya розроблено відповідно до нової фірмової філософією Timeless Japanese Futurism (Вічний японський футуризм). На місці радіаторної решітки у кросовера глуха панель з вбудованою підсвічуванням, яке включається, коли електромобіль готовий до руху. На «носі» красується світиться логотип Nissan з 20 світлодіодами. Оптика повністю світлодіодна: передні фари - ланцюжок 20-міліметрових міні-прожекторів, на кормі - суцільна чорна смуга, святящаяся червоним. Кросовер запропонують в декількох двоколірних комбінаціях кузова з контрастною чорною дахом. У списку основних кольорів особливий мідний відтінок Akatsuki " (світанок), в який пофарбований автомобіль на фото. Також Nissan Ariya дісталися оригінальні колісні диски з помилковою формою спиць, доступні діаметром 19 або 20 дюймів на вибір.
Інтер'єр кросовера повністю орієнтований комфорт. На передній панелі два 12.3-дюймових дисплея - цифрова панель приладів» і «мультимедийка» з голосовим управлінням і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. В дерев'яну обробку передньої панелі вбудовані ємнісні сенсорні перемикачі кліматичної установки з тактильним відгуком (вібрують при дотику, у виключеному вигляді не видно).
Салон Nissan Ariya
1
2
3
4
Центральна консоль повністю регулюється і запам'ятовує положення для кожного конкретного водія. На ній розташований джойстик керування трансмісією, всередині - вбудований ящик рукавички і висувний столик для ноутбука.
На вибір запропоновано п'ять модифікацій. Базовий передньопривідний Nissan Ariya укомплектований двигуном потужністю 281 к.с. (300 Нм) і батареєю на 65 кВт•год (використовувана ємність 63 кВт•год). Запас ходу такого кросовера - 360 км по циклу WLTP, максимальна швидкість - 160 км/ч, час розгону до 100 км/год - 7.5 секунд.
На щабель вище передньоприводна версія з двигуном потужністю 242 л. с. (300 Нм) і батарей на 90 кВт•год (використовувана - 87 кВт•год). Запас ходу - 500 км по циклу WLTP, максимальна швидкість - 160 км/ч, час розгону до 100 км/год - 7.6 секунд.
Повнопривідні модифікації отримали приставку e-4orce. Базова версія з батарей на 65 кВт•год оснащена двома електродвигунами, сумарно видають 279 к. с. і 560 Нм. Запас ходу - 340 км, максимальна швидкість - 200 км/ч, час розгону до 100 км/год - 5.9 секунд.
Версія з батареєю на 90 кВт•год і парою моторів, сумарно видають 306 л. с. і 600 Нм, може запропонувати 460 км пробігу, швидкість до 200 км/год, швидкість в 100 км/год через 5.7 секунди. На вершині лінійки топова версія Performance з батареєю ємністю 90 кВт•год і двома моторами потужністю 394 к. с. (600 Нм). Запас ходу такого кросовера - 400 км, максимальна швидкість - 200 км/ч, час розгону до 100 км/год - 5.1 секунди.
Nissan Ariya оснащений бортовий зарядної системою потужністю 7.4 кВт у менших модифікацій і 22 кВт у топовій. Також батарея кросовера підтримує зарядку від зовнішніх зарядних станцій потужністю до 130 кВт.
Також кросоверу дісталася фірмова система напівавтоматичного управління ProPILOT 2.0 з функціями руху «без рук» в межах однієї смуги, допомоги при з'їздах з багатосмугових автомагістралей і віддаленої паркування.
У Японії продажі Nissan Ariya стартують до кінця цього року. Ціни поки не оголошені. Коли кросовер з'явиться на інших ринках, не уточнюється.
Категория: Авто