Toyota змінила логотип
Опубликованно 23.07.2020 12:05
Першим оновлений двомірний логотип марки приміряє новий Toyota Yaris Hybrid, прем'єра якого відбудеться на цьому тижні.
Європейський підрозділ Toyota представила оновлений логотип, який символізував перехід марки в еру мобільності. Логотип Toyota став двомірним, і буде використовуватися без приписки із зазначенням назви бренду у всіх цифрових та фізичних сферах бізнесу корпорації. При цьому перехід до нового дизайну буде відбуватися поступово. Так поточна версія логотипу залишиться актуальною для нинішньої лінійки, а ребрендинг дилерської мережі завершиться до 2025 року.
Готовність до Toyota цифровим технологіям повинні символізувати і нові назви підрозділів. Toyota Insurance Management перейменовується в Toyota Insurance Services, оскільки сфера її діяльності розширюється зі зростанням підключених послуг і нових мобільних продуктів. Підрозділ Toyota Plus, займається автомобілями, тепер називається Toyota Approved Used. Поряд з новим логотипом і дизайном ці зміни повинні забезпечити ясність і узгодженість у різних сферах бізнесу Toyota. Ще одна мета марки - більш ефективні зв'язки з клієнтами, які сприяють збільшенню продажів, як в роздрібній мережі, так і в інтернеті.
Раніше свої логотипи спростили Volkswagen, BMW і Nissan.
Категория: Авто