Лев PEUGEOT загарчав ще голосніше! Зустрічайте новий логотип Бренду
Опубликованно 26.02.2021 05:45
Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми:
25 лютoгo 2021 рoку Брeнд PEUGEOT прeдстaвляє свій нoвий лoгoтип: гeрб, прикрaшeний вeличнoю гoлoвoю лeвa. Пoчинaючи з 1850 рoку, у PEUGEOT булo дeсять лoгoтипів, нa кoжнoму з якиx випливaлa eмблeмa лeвa. Сьoгoдні світ зустрічaє oдинaдцяту вeрсію: щe більш стрімку, щe більш якісну, щe більш eлeгaнтну. Нoвa eмблeмa булa ствoрeнa фірмoвoю студією глoбaльнoгo дизaйну Брeнду – PEUGEOT Design Lab.
Нинішній лoгoтип був прeзeнтoвaний в 2010 рoці, aлe щe вимaгaв дooпрaцювaння, щoб підкрeслити прoсувaння Брeнду нa більш висoкий рівeнь. Після пoвнoгo oнoвлeння мoдeльнoї лінійки aвтoмoбілів зa минулі 10 рoків, тeпeр PEUGEOT гoтoвий змінити і свій лoгoтип, який йдe «в нoгу» з іннoвaційними мoдeлями Брeнду.
Нa пoчaтку 2021 рoку к цьoгo «зійшлися всі зірки»: зaпуск нової лінійки автомобілів возьми чолі з Новим PEUGEOT 308, перероблений веб-сайт, створення STELLANTIS – і, нарешті, новий Лёва-логотип!
PEUGEOT – це Бренд, який йде в ногу з от случая к случаю. І навіть часом випереджаючий свій пора - адже Бренд прагне до інновацій, передбачає зміни, прокладає большак до нових рішень мобільності. Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову - а тепер і екологічну. Перехід задолго. Ant. с мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку для шляху до впевненого майбутнього.
Весь це є складовою частиною ДНК Бренду PEUGEOT.
PEUGEOT – це потужний, динамічний, інстинктивний Бренд. Що знайшло відображення у фірмовій емблемі: Лёва, цар звірів. Цей логотип із зображенням лева завжди був частиною Бренду, він з гордістю підкреслює цінності PEUGEOT.
Саме унікальний підхід накануне проектування будь-яких продуктів работать без устали PEUGEOT позачасовим Брендом, таким собі ланкою між «вчора» і «завтра». После минулу 10 років модельний полоса Бренду зазнав разючих змін. І книппель який результат принесли дані трансформацій: відразу три титули «Автомобіль року» - интересах моделі PEUGEOT 308 (2014 рік), кросовера PEUGEOT 3008 (2017 рік), компакт-кара PEUGEOT 208 (2020 рік), нагороди «Міжнародний кузов року» для венів PEUGEOT e-Expert (2021 рік) і PEUGEOT Partner (2019 рік). Крім того, в минулі 10 років Бренд робив особливий ударение на електрифікації. Лінійка електромобілів PEUGEOT розвивалася і росла - як в сегменті легкових пасажирських автомобілів, неизвестно зачем і в сегменті легких комерційних автомобілів (LCV).
Новий логотип уособлює тёта, чим Бренд PEUGEOT був вчора, що PEUGEOT означає сьогодні, і яким PEUGEOT если завтра
Цей логотип був розроблений з прицілом держи довгі роки.
У чому сенс нового логотипу: він позачасовий, універсальний, мультфильм-культурний. У той же час, новий логотип гарантує максимальну ідентичність в (видах Бренду PEUGEOT. Це відмітний клеймо приналежності до вершини автомобільного світу і визнання Бренда PEUGEOT по мнению всій планеті.
Новий логотип - синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі Бренд PEUGEOT приставки не- тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об'єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу.
Під цим символом-логотипом, Бренд PEUGEOT відправляється підкорювати нові землі, прискорювати своє міжнародне зростання, говорить в світ французьку елегантність, а також характерний творческий почерк і ноу-хау.
PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова забияка для Бренду. І тепер у Бренду PEUEGOT є нове зобов'язання ранее своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.
Нова ідентичність Бренду PEUGEOT розкривається відразу двома шляхами …
Числом-перше, PEUGEOT - це значить «жити справжнім».
У світі, який постійно змінюється до настоящего времени швидше і швидше, час став одним з найбільш рідкісних і найцінніших активів. У цьому новому світі Бренд PEUGEOT пропонує можливість после-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя - і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.
В соответствии с-друге, PEUGEOT - це означає «отримати новий досвід і враження».
Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски ... Всі ці точки дотику з Брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.
Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в животворная артерия продажів. Простий і ефективний, інтуїтивно-зрозумілий, захоплюючий і динамічний, дуже наочний - відтепер фрмовий сайт дарує вполне новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити по сию пору те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і условия, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля держи новий (trade-in), тд.
Час, проведений з PEUGEOT – це корисний і приємний часик з високоефективним результатом.
Що стосується дилерського центру, в таком случае відтепер дилер перетворюється в місце чтобы ще більш особистого, людського, візуального контакту. Перекупщик PEUGEOT – це місце для отримання унікального досвіду і вражень. Підсумкова помета полягає в тому, щоб відкрити для того потенційного клієнта нові можливості мобільності та нові технології у виборі, придбанні, експлуатації автомобіля.
Минута, проведений разом з PEUGEOT - це унікальний досвід, який дозволяє зазирнути в майбутнє. У підсумку, веб-сайт і арт-дилер ідеально доповнюють один одного і розширюють праздник асортимент враження, який дарує Бренд PEUGEOT своїм клієнтам.
Після часу, витраченого возьми вивчення веб-сайту або спілкування з дилером, клієнт повинен вигукнути: «це було того варте!» - союз які емоції повинен залишати Бренд PEUGEOT.
Вперше ради минулі 10 років, Бренда PEUGEOT запускає кампанію про підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»
Завдяки надихаючій і оптимістичнію міжнародній рекламній кампанії, Бренд PEUGEOT привертає як своїх вже існуючих клієнтів, просто так і нових людей, які раніше безграмотный були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу получи нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей- «левів»: різний вік, різні культури, різні традиції - але неодмінне бажання давно нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше безлюдный (=малолюдный) шукають владу або гроші, але прагнуть предварительно того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.
После допомогою кампанії «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», Бренд PEUGEOT прагне дати клієнтам можливість володіти їх найціннішим активом - в некоторых случаях. Бренд прагне перетворити «будь-який час» в «якісний час», який дарує нові емоції та враження. Як інноваційний універсальний Бренд топ-рівня, сьогодні PEUGEOT пропонує унікальні пам'ятні миті присутствие управлінні автомобілем, при спілкуванні з офіційним дилером, навіть неприметно при відвідуванні фірмового сайту.
Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT маловыгодный обмежується лише дилерським центром разве веб-сайтом, Бренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів…
Це цілий всесвіт PEUGEOT, створений як підтвердження переродження Бренду!
Новий логотип відкриває дорога до нової екосистеми Бренду, яка далеко не обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.
Головна ціль PEUGEOT – запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний Бренд, який відповідає їх вимогам.
Бренд PEUGEOT непідвладний часу. Він винаходить себя заново, знову і знову. Так було в минулому, таково є в сьогоденні, так буде в майбутньому.
Контактная исходны данные и адреса всех дилерских центров PEUGEOT в Украине
Категория: Авто