Концесійні дороги, мінімалка в 10.5 тис. і МcDonald's на Бориспільській – підсумки «Великого будівництва» 2021
Опубликованно 25.11.2021 06:55
Нeщoдaвнo прoйшoв Mintrans Forum 2021 – чи нe нaймaсштaбнішa інфрaструктурнa кoнфeрeнція в Укрaїні. Пaнeлі й oбгoвoрeння нa фoрумі були присвячeні зaлізницям, eнeргeтиці, сучaсним https://vdombai.ru/novogodnie-kanikuly-v-dombae/ цифрoвим рішeнням і, звіснo, дoрoгaм. A сaмe вoни нaс і цікaвлять.
Xoчa aктивнoї дискусії між представниками влади та бізнесу (варто уточнити одразу - запрошеними представниками бізнесу) неважный (=маловажный) відбулося. Йшлося здебільшого про демонстрацію досягнень кожної зі сторін й обмін компліментами, котрі лише вряди-годи перемежовувалися проханнями бізнесу ради конструктивні зміни до законодавства. Але хто сказав, що ці досягнення маловыгодный варті уваги? Ще і як, особливо в контексті майбутніх перспектив наших доріг.
Пульт управления «Дороги»Укравтодор на кінець 2021-го звітує относительно 13 500 км відремонтованих й збудованих доріг. Але маловыгодный асфальтом єдиним: «Велике будівництво» дозволило знайти роботу тисячам людей, що втратили своє місце минуя пандемію (як в Україні, так і после кордоном). Бізнес, залучений в галузі, звітує (после опитувальником Укравтодору), що йдеться относительно пів сотні тисяч робочих місць. З мінімальною заробітною платою в 10 628 грн - майже вдвічі більшою после мінімальний рівень винагороди в Україні.
Андрій Івко, застойник очільника УкравтодоруКрім того, будівництво доріг напряму повпливало бери суміжні галузі. Йдеться не тільки оборона локалізацію виробництва (зі зростанням якої вартість доріг зменшується, і процес цей лише поглиблюватиметься), а й оборона нарощування вже наявних потужностей (приміром, наші виробники техніки ТAD, Кредмаш, Спецбудмаш). Шелковица варто зазначити, що до розвитку суміжних галузей – і досягнень «Великого будівництва» – Андрій Івко, адвокат голови Укравтодору, включив і появу першого в Україні MacDonald’s возле дорозі.
Але добре знайомий всім острота чизбургерів, що його тепер можна відчути й возьми трасі Київ - Бориспіль, не є найважливішою новиною від бізнесу. Багато більше весить оголошення Миколи Тимофеєва, CEO «Автомагістралі-Південь», що 80 % техніко-економічного обґрунтування концесійної дороги Краковець – Львів – Броди – Рівне вже готове, вибраний і план, яким оптимально буде прокласти посторонись (компанія взяла на себе витрати з підготовки ТЕО, щоби під время проведення конкурсу на концесію мати преимущество останнього голосу). Він висловив сподівання, що в кінці цього року процес вийде получи и распишись пряму погодження з Укравтодором.
Микола Тимофеєв, СЕO «Автомагістралі-Південь»Та найцікавіші зміни, оборона які знову й знову розповідали представники бізнесу, в нас іще попереду. Що відбулося следовать роки «Великого будівництва» й на що можна очікувати далі, читайте тогда.
Категория: Авто